अंधेरा

A COMPLETELY SOBER POP QUIZ (JACK&JACK vs KNJ)

KianAndJc
सदस्यता लें
दृश्य 900 807
99% 92 246 208

The video you guys have been waiting for, enjoy!
Much love to the Jacks for filming w us, geewwwd times man
- - - - - - - - -
Follow Them:
twitter.com/jackj
twitter.com/jackgilinsky
stream their new album on spotify:
open.spotify.com/album/0mjAkDF5xXelx7EOUthdRk
stream their new album on apple music:
itunes.apple.com/us/album/a-good-friend-is-nice/1449864409
- - - - - - - - - -
jc goes live on twitch pretty much everyday so if ya wanna chat with him click the link & follow his stream :)
twitch.tv/jizcuhliufa
HE'S PROBABLY LIVE RIGHT NOW GO SAY HI
- - - - - - - -
Follow us !!
- twitter.com/KianAndJc
- instagram.com/KianAndJc
- - - - - - -
Follow Kian
- twitter.com/KianLawley
- instagram.com/KianLawley
- Snapchat // swifferme
- - - - - - -
Follow Jc
- in-vid.net/u-lifewithjc
- twitter.com/JcCaylen
- instagram.com/JcCaylen
- Snapchat // chamclouder
- - - - - - -
SEE U in 2 days literally

मनोरंजन

 

9/02/2019

jack and jackjack&jackjack johnsonjack gilinskyknj vs j&jvschallengepop quiza completely sober pop quizkian lawleyjc caylenkianandjc

शेयर करें:

शेयर करें:

वीडियो डाउनलोड करें:

लिंक लोड हो रहा है.....

में जोड़े:

मेरी संगीतसूची
बाद में देखना
टिप्पणियाँ 4 618
kidrauhl jonas
kidrauhl jonas 7 घंटे पहले
I love this video!! 💖
Maeve Richmond
Maeve Richmond 8 घंटे पहले
my heart oml
YourGirlKarenn !!
YourGirlKarenn !! 11 घंटे पहले
lmao kian at the ending talking about jack and jack songs sounded like my drunk uncle giving me a life lesson.🥵😭
Liz Solahr
Liz Solahr 22 घंटे पहले
when they was gassing eachother up in the end omg
Joneth Luriz Citra
Joneth Luriz Citra 23 घंटे पहले
The best PART 3 (Tie-breaker) should be a physical one. Both teams are really competitive knowing the first collab. You should do KNJ ACROBATICS where you have to copy the exhibition/stunts people do on vids like you did before. IT’S HILARIOUS 😂 I honestly can’t wait
Annika Wells
Annika Wells दिन पहले
15:00 was so funny LMAO "it's in there"
Lauren Mercado
Lauren Mercado दिन पहले
conjunctive.
Olivia Taylor
Olivia Taylor दिन पहले
part 3 should be a riff off
starbucksxnarryy
starbucksxnarryy दिन पहले
y'all lmfao this has me rolling... school really ain't for everyone omfg
Gabby
Gabby दिन पहले
That’s why their the only people I can really listen to anymore every song they make is a hit that sounds different !
leslie huerta
leslie huerta दिन पहले
OMG!!! Anderson reminding us of how good JC’s voice is lmao!!!!
Ashley Gee
Ashley Gee 2 दिन पहले
“conjuctive” “what does that mean” lmaaaao
De'Jia Symone Curry
De'Jia Symone Curry 2 दिन पहले
This video made me realize how badly JC just, like, SUCKS at trivia and Rock Paper Scissors
Grace Moore
Grace Moore 2 दिन पहले
"President who was assassinated in 1963".... *thomas edison*
TeamToby3
TeamToby3 2 दिन पहले
How many of your presidents get assassinated that that was a difficult question?
Kam G
Kam G 2 दिन पहले
i knew like all of these answers, smh
grace estrada
grace estrada 2 दिन पहले
yea they were water wasted when they were complicating each other HARD 😭
Michelle Taylor
Michelle Taylor 2 दिन पहले
The world is not even 7,000 years old
wonu
wonu 2 दिन पहले
knj being the dumbest bitches for 17 minutes
Ruthie Mary
Ruthie Mary 2 दिन पहले
a concept: yoga challenge j&j vs k&j part 3
kermit the frog
kermit the frog 2 दिन पहले
bruh im so in love with johnson
Faith Rose
Faith Rose 2 दिन पहले
I miss jack and jack 💛🥵
Megan Simpson
Megan Simpson 2 दिन पहले
Jc "36 " Kian "stupid-"
Megan Simpson
Megan Simpson 2 दिन पहले
Jack G and Dylan Jordan's voices sound so much alike!
chicken at its best
chicken at its best 2 दिन पहले
please collab again
ThatGirlKelsey
ThatGirlKelsey 2 दिन पहले
So is nobody going to mention how jack should’ve gotten the point for saying “adjective” because the original question was “truthful” not “truthfully”
Mellanie S.
Mellanie S. 3 दिन पहले
my dream came true what can I ask for more? 4 fav people in the same video, it was a lot to take in but you made me the happiest that I've ever been. And the fact that I remember the first video you collaborating together, Gosh, how much time passed but I'm still here for you. Love you all xxxx
Rachel titty
Rachel titty 3 दिन पहले
I love jack and jack so much holy shit this was funny
Sandy Parks
Sandy Parks 3 दिन पहले
Damn youtubers are dumb.
Angel Villalovos
Angel Villalovos 3 दिन पहले
Did anyone else see jack js head disappear when jack g vs jc the first round came up???
emma hadid
emma hadid 3 दिन पहले
never have I ever laughed this hard
Joleen partida
Joleen partida 3 दिन पहले
12:13 I was laughing harder than I should’ve bro!
Joleen partida
Joleen partida 3 दिन पहले
6:44 I was dying jc was shook🤣
x xx
x xx 3 दिन पहले
the editing makes this 300 times funnier
Mariel Lucia OBRIEN GUERRERO
Mariel Lucia OBRIEN GUERRERO 3 दिन पहले
los amo❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Каюша Винова
Каюша Винова 3 दिन पहले
kian is hot here tbh fml
Misha Chaudhry
Misha Chaudhry 3 दिन पहले
my heart just can't handle
Nicole McLean
Nicole McLean 3 दिन पहले
6:44 - 6:51 😂
M S
M S 3 दिन पहले
Kian and Jack?? In on video?? 😍😍😊🥰
Alyssa Michelle
Alyssa Michelle 4 दिन पहले
G didn’t get the glasses memo😂
Theresa Caw
Theresa Caw 4 दिन पहले
Jack g is sofacking hawt
Taylor Fagan
Taylor Fagan 4 दिन पहले
I CANT BELIEVE THE FIRST PART OF THE VID IS A THROW BACK VID FROM 4 YEARS AGO!!!!! WTF I FEEL OLD
Arlet Michell
Arlet Michell 4 दिन पहले
Jack g is sexy affff oh my god
Autumn Ramirez
Autumn Ramirez 4 दिन पहले
Kian and jc are so dumb lmfaoooooo cuties🥰
AndreaHerrera
AndreaHerrera 4 दिन पहले
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Lily Alcantar
Lily Alcantar 4 दिन पहले
Y’all need to to a fear pong video
Taylor Toria
Taylor Toria 4 दिन पहले
jack g is truly the most handsome person this world has ever seen
sammie cabrera
sammie cabrera 4 दिन पहले
jenga
Kenji Mori
Kenji Mori 4 दिन पहले
Antarctica is the largest desert
n.essa
n.essa 4 दिन पहले
my 15 year old self is having a heart attack right now
BeingAmirah
BeingAmirah 4 दिन पहले
Do the whose the better bestfriend challenge
Jaden D
Jaden D 4 दिन पहले
did anybody else notice it said ingulish instead of english at 6:40
Kylie Driggers
Kylie Driggers 4 दिन पहले
3rd challenge vs. In a video game
Desirae Vang
Desirae Vang 5 दिन पहले
Wow, I could watch them all day. They’re all 😍
Rakul Fuglø Christiansen
Rakul Fuglø Christiansen 5 दिन पहले
but the longest river in the world is nile not amazon
Seika Richmond
Seika Richmond 5 दिन पहले
1:07 get u a man that looks at you the way gilinsky looks at jc
Mi Gas
Mi Gas 5 दिन पहले
I loveeeeee this collab can we do more ❤️❤️❤️❤️
Amy Furlong
Amy Furlong 5 दिन पहले
shut that stupid weird elf cowboy the fuck up
marryymeyy
marryymeyy 5 दिन पहले
Ive been waiting years for this collab 😭 brings me back to 2014 ugh
Juliette cruise
Juliette cruise 5 दिन पहले
its been a while gilinsky, but daaaammmnnn
lisha shrestha
lisha shrestha 5 दिन पहले
i need more knj and jnj!! also: your next face-off should be the knj olympics!
Danii Thompson
Danii Thompson 5 दिन पहले
Looovvveeee when y’all are together. ❤️
demarloves
demarloves 5 दिन पहले
was I the only one looking @ gilinsky the whole time
Megan Simpson
Megan Simpson 2 दिन पहले
demarloves nope 😂😂
Tierra Marie Alan
Tierra Marie Alan 5 दिन पहले
Kian gets so butt hurt every time J gets the anwsers right! Lol
Tierra Marie Alan
Tierra Marie Alan 5 दिन पहले
Honestly so glad there back together!! Love them all!
Cameron Faison
Cameron Faison 5 दिन पहले
does anyone else think at 3:42 when kian goes "dude wtf is wrong with you" is hot?
Nyiaa Reacts
Nyiaa Reacts 5 दिन पहले
The fact that they were probably buzzing made the whole Rock Paper Scissors thing even funnier 😂💀
Ryleigh Hanicq
Ryleigh Hanicq 5 दिन पहले
17:39 is G okay? lmao
tikang miayo
tikang miayo 5 दिन पहले
Kian's reaction when jack and jack complimented his singing thoooo it's so cute
Ryleigh Hanicq
Ryleigh Hanicq 5 दिन पहले
4:13 ahhh the goosebumps tHATS MY MAN
Lulu P
Lulu P 5 दिन पहले
Awww i love this!! 😍😢
shannonc97
shannonc97 5 दिन पहले
Love the Anderson appreciation 💕
TofuuDiger lol
TofuuDiger lol 5 दिन पहले
these boys... are so..... not very book smart
kaitlyn brown
kaitlyn brown 5 दिन पहले
they sounded like drunk girls at them end ahahah love that
Shailyn Moncrief
Shailyn Moncrief 5 दिन पहले
Anderson is soooooo good at editing, like wow.
Averie Griffin
Averie Griffin 5 दिन पहले
“who wrote the national anthem?” “it’s definitely a woman” it’s definitely not😂
JeniferLHunter
JeniferLHunter 5 दिन पहले
Okay but TRUTHFULLY .... IS in fact an ADJECTIVE
Donna S.
Donna S. 5 दिन पहले
I’d like to see a magcon vs o2l video
Michaelen Hill
Michaelen Hill 5 दिन पहले
jack & jack look like the morphed versions of kian and jc.
Hailey Valentine Marie
Hailey Valentine Marie 5 दिन पहले
KIAN WAS SPILLING FACTS AT THE END
Tabatha Billings
Tabatha Billings 5 दिन पहले
We need another one
Erynn Pasamba
Erynn Pasamba 5 दिन पहले
i’ve watched this like four times already
Lauren Beaman
Lauren Beaman 5 दिन पहले
10.05 in the video even I knew that question JC JFK
Julia Hannawalt
Julia Hannawalt 5 दिन पहले
this was suchhhba good video
georgia reyer
georgia reyer 6 दिन पहले
no matter which way the teams change it will always be knj and jnj, just think about that
del flower
del flower 6 दिन पहले
Seeing my fav duos reunited is what I like
Alisha
Alisha 6 दिन पहले
jack and kian look alike and jc and jack look alike
Shahad Almustahi
Shahad Almustahi 6 दिन पहले
ya'll look at jack g arms in 3:30
A Darker
A Darker 6 दिन पहले
andy's editing makes me wet
Noelle K
Noelle K 6 दिन पहले
Please hangout more together😩😩😩😩😩😍❤️
saida howard
saida howard 6 दिन पहले
I click on the vid and got very confused
Morgan Horton
Morgan Horton 6 दिन पहले
Do the twin telepathy challenge for part 3
allison calico
allison calico 6 दिन पहले
jack grabbing jack’s thigh at 16:56 had my swooning
Allie Zinn
Allie Zinn 6 दिन पहले
Part 3 should be ‘sober’ tattoo roulette 🤠
Hershey Paraon
Hershey Paraon 6 दिन पहले
This might be one of my favourite videos of knj 😂
Sarah Francine
Sarah Francine 6 दिन पहले
THAT ROCK PAPAER SCISSORS THO
call me queen
call me queen 6 दिन पहले
*kian about to kill JC * stupid b*tch😂😂😂😂
Farrah Chernov
Farrah Chernov 6 दिन पहले
when they say a woman wrote the national anthem😭😂
Thalia Palomo
Thalia Palomo 6 दिन पहले
Im high while watching this and nothing made sense tonme at the wnd🥴😎
Lili Shore
Lili Shore 6 दिन पहले
every time they answer a question I lose more and more brain cells
अगला
Autotuned Cat [the original]
0:42
दृश्य 1 748 858
A COMPLETELY SOBER POP QUIZ (*WINK WINK*)
14:01
DRAKE BELL AND I WATCH OUR CRINGIEST VIDEOS!
19:51
TRANSFORMING MYSELF INTO MY HOT BEST FRIEND!!
12:05
JEFF WITTEK BEST MOMENTS [PART 1]
10:22
दृश्य 314 000
WHOS THE BETTER DANCER? (CAN WE TWERK)
13:46
Secrets REVEALED
14:22
दृश्य 401 631
Loneliness
12:30
दृश्य 6 111 498
ᴍᴀᴋᴇ. me. LAUGH!
11:06
दृश्य 2 192 830
Where Jussie Smollett's Plan Went Wrong
7:53
I Spent $1,000,000 In 24 Hours
19:08
दृश्य 8 458 245
BECOMING SUPERHUMAN WITH ICE MAN - Wim Hof
42:56