अंधेरा
No video :(

Ariana Grande - thank u, next (bloopers + deleted scene)

Ariana Grande`
सदस्यता लें
दृश्य 3 702 776
98% 246 035 3 636

arianagrande.lnk.to/thankunextYD

संगीत

 

4/01/2019

शेयर करें:

शेयर करें:

वीडियो डाउनलोड करें:

लिंक लोड हो रहा है.....

में जोड़े:

मेरी संगीतसूची
बाद में देखना
टिप्पणियाँ 11 852
Nightmare on Pig Street Productions
Nightmare on Pig Street Productions 5 दिन पहले
The fucking dog 🐕
Vedran T Z
Vedran T Z 6 दिन पहले
I LOVE you LOVE you LOVE you LOVE you LOVE you LOVE you LOVE you LOVE you LOVE you LOVE you LOVE you LOVE you LOVE you LOVE you LOVE you LOVE you LOVE you LOVE you LOVE you LOVE you LOVE you LOVE you LOVE you LOVE you LOVE you LOVE you LOVE you LOVE you LOVE you LOVE you LOVE you LOVE you LOVE you LOVE you LOVE you LOVE you LOVE you LOVE you LOVE
Emo Fox
Emo Fox 9 दिन पहले
1:13 omg 😂😂😂
Sister Soprano
Sister Soprano 11 दिन पहले
"THE FUCKING DOG!"
Sister Soprano
Sister Soprano 11 दिन पहले
"Yeah that's right BIG!" XD
Dianne Bindewald
Dianne Bindewald 13 दिन पहले
I feel bad for Coleen
Rabia Islam
Rabia Islam 16 दिन पहले
What's up i had a big lunch.😂
xXitzme LexXx
xXitzme LexXx 16 दिन पहले
Yall who are disliking are just jealous of Ari
Queen Ranger
Queen Ranger 19 दिन पहले
1:35
Sean Andrei L. Arroyo
Sean Andrei L. Arroyo 20 दिन पहले
I Wish You Put This On Your Thank U, Next Video It Will Be better also your original music video is better too
Anthony Wills
Anthony Wills 21 दिन पहले
What movie was the deleted scene from? Plz i asked everywhere
Justugamer33
Justugamer33 24 दिन पहले
1:37 relatable
Talia_Corcione
Talia_Corcione 25 दिन पहले
1:35
Marcello Saymmon
Marcello Saymmon 25 दिन पहले
I'm dying kkkkkkkkk
Andrew Croll
Andrew Croll 25 दिन पहले
Yuh thats right, BIG! Me dead
נויה קדם
נויה קדם 25 दिन पहले
What dose she say when she’s taking the dog you’ve been feeding her the..?
Sugas Wife
Sugas Wife 26 दिन पहले
2:21 OMG SHE SAID MY NAME
LaRon 7God
LaRon 7God 27 दिन पहले
They think I won’t be back tan white
Danna Mendoza
Danna Mendoza 29 दिन पहले
-Im Ariana Grande -Ariana what? - yeah that’s right, big
Revoj Altvalora
Revoj Altvalora महीने पहले
I'm taking the dog! .... thank you .... NEXT. the way she said next is everything this is absolute gold i can't
Ale Araujo
Ale Araujo महीने पहले
3:40 what did Colleen spill
SJ BN
SJ BN महीने पहले
I FUCKING LAUGH SO HARD AT THE PONY TAIL HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Mayar Khaled
Mayar Khaled महीने पहले
ThE fUckIn DOG
chaas
chaas महीने पहले
This is from legally blonde 😂
Linda Poplin
Linda Poplin महीने पहले
@3:50
Linda Poplin
Linda Poplin महीने पहले
@3:39
Linda Poplin
Linda Poplin महीने पहले
@1:33 yasss
Paul Cornel
Paul Cornel महीने पहले
When colleen's water broke was that legit?
Fosfy 113
Fosfy 113 महीने पहले
Big Ariana
madison davis
madison davis महीने पहले
The pony tail joke 😂😂😂😂😂😂
Eduarda Garcia
Eduarda Garcia महीने पहले
Só quem já viu esse filme vai entender haha
Gacha gem
Gacha gem महीने पहले
Ariana what? Yeah, that's right BIG😂😂😂
nina z
nina z महीने पहले
The dog has my name 💀💀
Random Peep
Random Peep महीने पहले
*You know Ariana’s ponytail is made out of an actual pony’s tail?* -neigh neigh-
Jair Campos
Jair Campos महीने पहले
You can see the micrphone at 0:44 on the window reflections
Robloxguy12 James
Robloxguy12 James महीने पहले
OMG IM SO HAPPY FOR HER!!! :)))
atrickearth atrick
atrickearth atrick महीने पहले
Like a movie😄
Holly Hinkle
Holly Hinkle महीने पहले
I love these deleted scenes lol 😆 it's funny I laughed so hard
Eppie Costello
Eppie Costello महीने पहले
Kris is a whole mood 😂 😂
Aj Comella
Aj Comella महीने पहले
1:36 🤣
Bonnie Godiva
Bonnie Godiva महीने पहले
How can 5ft 90 pounds bang a 10 in cock?? A: Being loose af
Franciene da Silva
Franciene da Silva महीने पहले
Ari is wonderful.
AhmedTheWarlock
AhmedTheWarlock महीने पहले
Pause at 1:36 Nvm
xXAlexxMSPXx
xXAlexxMSPXx महीने पहले
Me when I meet ariana 3:40
Dayy :v
Dayy :v महीने पहले
02:11 "i had a big lunch"
Victoria Cat
Victoria Cat महीने पहले
1:42 the best
SoWheeInARMY
SoWheeInARMY महीने पहले
I'm here after the remix 😄
Ahlias Pobre
Ahlias Pobre महीने पहले
When she says “um what do I say again” and they just look at her like ‘OH MY GOSHHHHH’
TY Writes
TY Writes महीने पहले
"...i think i'm dead." *mood*
ION SORIN LUPU
ION SORIN LUPU महीने पहले
.-.Uh😫😫
FL MEDIA
FL MEDIA महीने पहले
For the best Listing of Ariana Grande Products Online, Please go to flmedia.store/ariana-grande-thank-u-next/ We are sure you will be so fuckin grateful
Tatiana Vargas
Tatiana Vargas महीने पहले
Haha love you ari, you're my favorite singer.😍
Tatiana Vargas
Tatiana Vargas महीने पहले
Haha love you ari, you're my favorite singer.😍
Darcy Quaife
Darcy Quaife महीने पहले
Love it so much!
Adam Yerima
Adam Yerima महीने पहले
why is the guy asking who Ariana Grande is. I mean everyone knows her.
Miguel angelo
Miguel angelo महीने पहले
Even though you don't think i was the first people in watch this vídeo!!!
Blue bieow CH
Blue bieow CH महीने पहले
Travis was liked 55
IvanMcoolYT
IvanMcoolYT महीने पहले
Dam I just noticed that’s Miranda sings
Dylan L.H
Dylan L.H महीने पहले
Ariana grande? That's right big
Nala Briley
Nala Briley महीने पहले
Lol
Anonymous 16
Anonymous 16 महीने पहले
"THE FUCKING DOG" I LOVE IT WHEN ARIANA GRANDE SWEARSSSS
Moonlight 4ever
Moonlight 4ever महीने पहले
I love how ari is dressed.
TLJ HHMKBBT
TLJ HHMKBBT महीने पहले
All that work just for a dog lol.
Talon
Talon महीने पहले
These deleted scenes would've been a nice input into the video but it wouldn't have been really good if you wanted to listen and focus to the song and not the scenes.
Guacumole Boi
Guacumole Boi महीने पहले
Who remembers when she was an innocent girl on Nickelodeon Sam and cat
Daphne Espinoza
Daphne Espinoza महीने पहले
Aaaaoikpmnbgfk4jvjemd Ckeij2mdwmdDjejdmd
Ahlias Pobre
Ahlias Pobre महीने पहले
Don’t break your neck on those heels😂😂😂
fandom life
fandom life महीने पहले
1:36
Random Videos
Random Videos महीने पहले
fandom life why did u send that
Francesca Marchesani
Francesca Marchesani महीने पहले
Ariana Is a perfect actress 😍
JoshuaTree International
JoshuaTree International महीने पहले
Wooow😳😍😍❤️I understanding now...💞 F...ck - I'm the machine...? (or, damn...) fat sytuation... 🤔😳
Infinity Rider
Infinity Rider महीने पहले
Ariana bing :v
Olivia Mensah
Olivia Mensah महीने पहले
2:33 troye tickled my ear
Butera Violet
Butera Violet महीने पहले
Best👏 delete 👐and💅bloopers💋of 💣the💥year!!!!
Chocolat STAR
Chocolat STAR महीने पहले
3:40 whaaaaaat
Mxson
Mxson महीने पहले
*tHe fKInnG dOg*
Dafne Uribe
Dafne Uribe महीने पहले
So nobody's gonna talk about 1:38 when she says "yeaaa"
Dafne Uribe
Dafne Uribe महीने पहले
"You've been feeding her the cheap stuff"😂🙏
Ingrid Marilyn Riquelme Fernández
Ingrid Marilyn Riquelme Fernández महीने पहले
Se parece a la vez en donde pepi va a buscar el perro del español
s.e.d.
s.e.d. महीने पहले
2:35 could i be troye and torye be ari
s.e.d.
s.e.d. महीने पहले
iow i want troye to slam me against a locker yes
Tiff
Tiff महीने पहले
YASS QUEEEN
Matthew Diaz
Matthew Diaz महीने पहले
That is so funny Ariana Grande
Itz Natalie
Itz Natalie महीने पहले
Ariana should totally make her own movie!
Jillian Mueller
Jillian Mueller महीने पहले
I love your music Ariana.
Ihate People
Ihate People महीने पहले
The band Ghost is what I listen to.
Jsb078
Jsb078 महीने पहले
“You’ve been feeding her the cheap stuff 🥺” “I’ve forgotten about you already,”✌🏼 “See ya later asshole💁🏼‍♀️” “You still look like shit🖕🏼” 🤣
Otaku Juice
Otaku Juice महीने पहले
Ariana sounds so different from when i last heard her. When was that? 3, 4 years ago?
Husna bibi
Husna bibi महीने पहले
You i
Cocolix e cel mai tare
Cocolix e cel mai tare महीने पहले
I love you🥰😘😍
jeon doni
jeon doni महीने पहले
2:39 hetero panic
V jeric
V jeric महीने पहले
Why they delete it ?
Kp 123576
Kp 123576 महीने पहले
Did she pie 3:41
Graham Sutton
Graham Sutton महीने पहले
Lick that donut
Pink&PurpleClouds
Pink&PurpleClouds महीने पहले
THE FUCKING DOG!
Esma Delić
Esma Delić महीने पहले
3:40 wtf!?!?! Colleen's water broke😂
Saleen Sheila
Saleen Sheila महीने पहले
How come nobody is talking about 3:07 it’s so funny, Kris actually cracks me up😂
mostafa Howaidy
mostafa Howaidy महीने पहले
Thank U Next💗💗💗👍👍👍see u later asshole😂😂😂
fiona hamilton
fiona hamilton महीने पहले
😂
LIELLE NAHUM
LIELLE NAHUM महीने पहले
Did her water break or something? I’m so confused 😂
shan emmanuel
shan emmanuel महीने पहले
i love all of this these deleted scene
FoxyThatRobloxYoutuber
FoxyThatRobloxYoutuber महीने पहले
The fucking dog!
अगला
Honest Trailers - Aquaman
5:29
दृश्य 1 780 867