अंधेरा

Belle Delphine instagram BANNED! #DramaAlert imallexx BUSTED! - Alinity CAT video!

DramaAlert
सदस्यता लें
दृश्य 1 993 806
92% 90 128 7 754

► 51 Game store.steampowered.com/app/630490/Storm_Area_51_September_20th_2019/?beta=0
Follow for News! - twitter.com/KEEMSTAR
► Follow IG - instagram.com/DramaAlert/
► KEEM Merch
keem.shirtz.cool
► USE CODE (KEEM)
gfuel.com/pages/keemstar
► GAMING PC Digital Storm!
t.co/fmo8KxapDv

 

19/07/2019

शेयर करें:

शेयर करें:

वीडियो डाउनलोड करें:

लिंक लोड हो रहा है.....

में जोड़े:

मेरी संगीतसूची
बाद में देखना
टिप्पणियाँ 13 773
DramaAlert
DramaAlert महीने पहले
OMG im a RE-RE! Sorry i must have cut the Belle Delphine instagram BANNED story in editing! But thats all the story really is. Her IG is down not sure if BANNED or she took it down there are mixed reports! !!!!
Kiki Grace
Kiki Grace 7 दिन पहले
@Vinnie Mackelmore IG doesn't just ban people without proof.
Mohamed Essa
Mohamed Essa 7 दिन पहले
But if she get band w if she beats her cat for it
Gruff Horizon970
Gruff Horizon970 16 दिन पहले
lol
Gruff Horizon970
Gruff Horizon970 17 दिन पहले
lol
givmespace
givmespace 18 दिन पहले
its lazy research
HORIA BACANU
HORIA BACANU 8 घंटे पहले
fuck you
Sophie
Sophie 20 घंटे पहले
I didn't think it was cause she was a woman? I thought it was because she was a partner?
Fallenformula50
Fallenformula50 22 घंटे पहले
When he said “ for beating her kitty” I thought it was the cat but when he said “no her actual kitty you pervert” but when he said “ no her actual” I was hoping it wasn’t an animal😂 Because I love animals!
Orange Hiccup
Orange Hiccup दिन पहले
It's not a girl or guy thing it's the fact that she is a partner
Renee Cheung
Renee Cheung दिन पहले
Alinity: murders someone live Twitch: I mean...welll, she's got tits so whatever
jon q
jon q दिन पहले
Leeeeeeeets get riiiiiiiiight into the noose
ヅhoney
ヅhoney दिन पहले
Alex's haircut be like: \/
Steven Hill
Steven Hill दिन पहले
I just came here to further witness the rapid decay of humanity.
Le Jake12359 -
Le Jake12359 - दिन पहले
one day shes gonna push her chair back and run that cat over rip 😔 😭 💔
Gacha Kitty
Gacha Kitty दिन पहले
Ok i a couple months late but what the heck is wrong with that girl i feel bad for that cat like why what did that cat do to her for being a kid i am better animal parent Than her and im like younger than her
TonyStark3000
TonyStark3000 दिन पहले
That twitch thot was also the one who threatens to copystrike pewdiepie, the biggest channel on IN-vid ever. She's also the one who said the n word and got away with it
Steaming Diareahh
Steaming Diareahh 2 दिन पहले
Kitty... I thought of the voice crack not the kitty
Lonely_Man
Lonely_Man 2 दिन पहले
She needs to get fucked
LePokeFandom3411
LePokeFandom3411 2 दिन पहले
I mean. The cats fine. The cat probaly just looked at her and went “this bitch.” Then ran off. But the vodka? Well fuck.
xCrystallizedxYT
xCrystallizedxYT 2 दिन पहले
keemstar is a gnome
Picklechin
Picklechin 2 दिन पहले
Dis nigga says naruto (Na Ru Toe) like (Nar To)
Kamran Mollik
Kamran Mollik 3 दिन पहले
I will happily take her cat for her i wont abuse them and throw them
Hana Tarek
Hana Tarek 3 दिन पहले
Holy fuck alinty
MayTheTriforce
MayTheTriforce 3 दिन पहले
I am Alex
Soldier Ice 28849
Soldier Ice 28849 3 दिन पहले
Twitch is just sexist
Alvar Burström
Alvar Burström 3 दिन पहले
The wierd thing is ifa she would get perma banned all the female streamer would go to attack against twitch. Sorry if someone got mad At me
Epic ContentWatcher
Epic ContentWatcher 4 दिन पहले
Twitch is a sexist bitchhole
Thamos PokeVids
Thamos PokeVids 4 दिन पहले
Begone thot
Kill _
Kill _ 4 दिन पहले
The cat is A SLAV
MR L
MR L 4 दिन पहले
Everyone is still mad at keem people really know how to hold grudges
Rex cos
Rex cos 4 दिन पहले
I guess you can’t get ban on twitch if you sleep with all the male staff 🤷‍♂️
Maheni R
Maheni R 4 दिन पहले
100% available for adopting cats (I treat em right)
Kit Jot
Kit Jot 4 दिन पहले
Poor Milo
Diz rak
Diz rak 4 दिन पहले
JT is about to get terminated by enes batur with fake copyright claims
Hugh Shinners
Hugh Shinners 5 दिन पहले
Let’s get RIIIIIIIIIIIIIIIIIIGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHTTTTTTTT IIIIIINNNNTTTTTOOOO THHHHHEEEEEE NEEEEEEEEEEEEEWWWWWS
Thanks Tank
Thanks Tank 5 दिन पहले
Boycott twitch for not doing thier job
Thanks Tank
Thanks Tank 5 दिन पहले
Belle was banned for a good reason
haikal adzami
haikal adzami 5 दिन पहले
well if millions are running at area 51 and getting killed other country would criticize them that they can't control their own ppl
Nada 019
Nada 019 5 दिन पहले
I can see why ninja left twitch
Lou Vidaurri
Lou Vidaurri 6 दिन पहले
I like how when keem said role it it played an ad 😂😂
Murder me Šlowly
Murder me Šlowly 6 दिन पहले
Alinity looks like my brother ryans ex girlfriend riley lmaoo
Stzane30
Stzane30 6 दिन पहले
Lmao when the video of the man that said twitch please ban her was about to play a ad played right after and it was about vodka lmao wtf
Kody Productions Music
Kody Productions Music 6 दिन पहले
This legit gave me anxiety, i know have trust issues.
Tia's Corner
Tia's Corner 6 दिन पहले
wee snaw
Kam K
Kam K 6 दिन पहले
Yo ksi,can u box the bitch fuck known as alinity.
Ceirian Madden
Ceirian Madden 6 दिन पहले
I want to fucking kill elinity
Meme Man
Meme Man 6 दिन पहले
Alinity is an absolute chid
Sauce
Sauce 7 दिन पहले
Are we gonna ignore the fact that Keemstar pronounced naruto as neerto
Paulos_got_ skillz
Paulos_got_ skillz 7 दिन पहले
10:35, it’s pronounced nAH-ROOTO
Marvel Studious
Marvel Studious 7 दिन पहले
Tfues dad spittin straight facts
N46
N46 7 दिन पहले
Twitch Is Probably Run By Fucking Platinum Rank Virgins....
supreme gamerboy17952 1795
supreme gamerboy17952 1795 7 दिन पहले
She is a f##### stupid like is agree 👇 👇
BRuv
BRuv 7 दिन पहले
witch staff full of white virgins and retarted feminist
DatKong
DatKong 8 दिन पहले
If we Nairtoe run.....
Connor Sizemore
Connor Sizemore 8 दिन पहले
I am a cat owner and I am offended that she does this tell me if this thot gets banned
Ham23
Ham23 8 दिन पहले
You Pronounce Naruto wrong
Lunala Games!!! 2
Lunala Games!!! 2 8 दिन पहले
and she is an illegal immigrant
Non Ya
Non Ya 8 दिन पहले
A 16 year old tho really shouldn’t be dating a 14 year old. It’s kinda creepy because I remember how I was at 16 versus 14 and I think that it’s a bit wrong
TanukiTensai
TanukiTensai 8 दिन पहले
Lol jeezus keems voice is cracking and popping
mrspooder snr
mrspooder snr 8 दिन पहले
dumb bitch, rotten women
Reaper of Game5
Reaper of Game5 8 दिन पहले
Men Alinity needs to be treated the way she treated the cat... my cat had the same name but he's now dead and I really want to tass her into the air to honor my cat and her cat
Autism And more autism
Autism And more autism 8 दिन पहले
It’s because anything against women is a hate crime, most women are delightful but it’s these ones that stand out and make it apparently ILLEGAL to justify women.
E m I
E m I 9 दिन पहले
Yeah twitch is sexist :^
Neil 1800block
Neil 1800block 9 दिन पहले
ITS, NAH RU TOE
Andrew Gibson
Andrew Gibson 9 दिन पहले
😭 my cat died 3 years ago from today
fkae flamingo
fkae flamingo 9 दिन पहले
We need Peta to go to alinity house
i am a disappointment
i am a disappointment 9 दिन पहले
You hate niggas named Alex don’t you keem
Peter Valeriano
Peter Valeriano 9 दिन पहले
My cat died 1 week ago and how the hell can she treat her cat like crap
XChanged
XChanged 9 दिन पहले
Tfues dad sounds stupid as fuck 😂😂
Lee Ham
Lee Ham 9 दिन पहले
Me: subscribes to Skazo and alexx Alexx: slazo sucks Me: angry as hek
ČŸ GÄ
ČŸ GÄ 9 दिन पहले
Is it me or keemstar is not bias at all what so ever
Joseph Augustyn
Joseph Augustyn 9 दिन पहले
thanks keemy weemy, love u :*
Wow so Edgy
Wow so Edgy 9 दिन पहले
Keep in mind that a guy got banned because when he was showing the stream his fish and it hopped out of his hand
Danish Kayani
Danish Kayani 9 दिन पहले
Keem is the best
Nalani Abdul-Rahim
Nalani Abdul-Rahim 9 दिन पहले
SHE IS DOING ANIMAL ABUSE!!!!!!!!!
lol idk
lol idk 10 दिन पहले
Imalexx got busted we finally found out he actualy drinks Bathwater
daddy dani
daddy dani 10 दिन पहले
you're so overdramatic, imallex shouldn't be banned just cause he's fake. you're just upset he doesn't like you otherwise you'd be kissing his ass. everyone should have a second chance at a platform like how you got one.
Ev does Random stuff
Ev does Random stuff 10 दिन पहले
daddy dani OMG YES THINK OF JAKE PAUL AND LOGAN PAUL LIKE OMFGGGG
Ingerimm
Ingerimm 10 दिन पहले
Giving cat vodka, smashing stickers on its face, throwing it over her head... *What does she do to her animals OFF camera?* Let this be a lesson to the world out there, if you are pretty or popular, or have the right connections, you can literally *-make Jeffrey Epstein's cameras turn off-* get away with anything.
Brodey Watson
Brodey Watson 10 दिन पहले
Come on man not imalexx but then again...
The Gaming Brit
The Gaming Brit 10 दिन पहले
Alinity will never get banned because she has a soft spot for twitch. Also, because she is a female
Emira Battrisya Badrul Hisham
Emira Battrisya Badrul Hisham 10 दिन पहले
Did she actually threw a cat over her head? I dont really understand it
Sajjad Abdullah
Sajjad Abdullah 10 दिन पहले
Everyone go and give her hate
MacKenzie Hall
MacKenzie Hall 10 दिन पहले
5:56 lmao
xGacha Ninax
xGacha Ninax 10 दिन पहले
Someone:You stupid Me: 5:25 - 5:36
अगला
Here's the truth about JANA...
18:59
दृश्य 2 748 145
SIDEMEN TINDER IN REAL LIFE 2
51:47
दृश्य 12 731 751
A DAY IN MY LIFE
21:19
दृश्य 3 167 554
Taylor Swift - Lover's Lounge (Live)
33:43
दृश्य 5 425 522
5G: Explained!
11:09
दृश्य 4 164 782
I'm Switching To The Galaxy Note 10
6:08
दृश्य 2 830 884
SURPRISING BEST FRIEND WITH LAMBORGHINI!!
4:21
3D PRINTING A BENCH VICE!!!  PART 1
20:08
दृश्य 311 600