अंधेरा
No video :(

BHAD BHABIE feat. Tory Lanez "Babyface Savage" (Official Music Video) | Danielle Bregoli

Bhad Bhabie
सदस्यता लें
दृश्य 11 745 160
90% 474 094 49 763

Stream "Babyface Savage" feat. Tory Lanez now at Atlantic.lnk.to/BabyfaceSavageAY 👼🗜⚔️
My debut mixtape "15" OUT NOW 👉atlantic.lnk.to/15ID ! 📀
🐕 Watch “Gucci Flip Flop Remix” feat. Snoop Dogg & Plies 👉 in-vid.net/video/वीडियो-Phh6U8ezy-4.html
🔊 Stream “Gucci Flip Flop REMIX” feat. Snoop Dogg & Plies ⏯ Atlantic.lnk.to/GucciFlipFlopsRemixID
⚙️Geek'd up💰music video 🚔 feat. Lil Baby 👉 in-vid.net/video/वीडियो-66h5dGoQ1IU.html
🥇WaTch “Yung And Bhad” feat. City Girls (Official Audio) ➡️ in-vid.net/video/वीडियो-uzWbo-F09RE.html
👂🏻StrEam "Yung And Bhad" feat. City Girls⏯ Atlantic.lnk.to/yungandbhadID
❶❺ StReAm "15 (INTRO)" freestyle 👉in-vid.net/video/वीडियो-yN5Gmwrly5o.html
👀 WaTcH “Trust Me” music video ➡️ in-vid.net/video/वीडियो-459G-8RtOa4.html
🤫 “Trust Me” lyric video ⏯ in-vid.net/video/वीडियो-8Opipibemf8.html
❓Stream ”Trust Me” ➡️ Atlantic.lnk.to/trustmeID
🔥 “Gucci Flip Flops” music video ⏯ in-vid.net/video/वीडियो-tsp7IOr7Q9A.html
⛵️StReAm ”Gucci Flip Flops” ⏯ Atlantic.lnk.to/gucciflipflops
👋🏻 🐩HI BICH REMIX ➡️ in-vid.net/video/वीडियो-M1fKcktiPuk.html
👜STREAM "Hi Bich Remix" ➡️ Atlantic.lnk.to/HiBichRemix
🚙BOTH OF EM music video ➡️ in-vid.net/video/वीडियो-G4MtkhJehhk.html
🚓STREAM "Both Of Em"➡️ atlantic.lnk.to/BothOfEm
👯‍♀️I GOT IT music video ➡️ in-vid.net/video/वीडियो-WlZu4RmD_oU.html
💵STREAM "I Got It" ➡️ lnk.to/IGotIt
🏆"MAMA DON'T WORRY" MUSIC VIDEO➡️
in-vid.net/video/वीडियो-Ku-WC1EaPXI.html
🖤 STREAM "Mama Don't Worry (Still Ain't Dirty") ➡️ lnk.to/MamaDontWorry
👋🏻Hi Bich / Whachu Know music video ➡️ in-vid.net/video/वीडियो-1NyMSWqIJDQ.html
🚨STREAM "Hi Bich" ➡️ Atlantic.lnk.to/hibich 🖤💀🎤🔥
🔥STREAM "Whachu Know" ➡️ Atlantic.lnk.to/whachuknow
↘️➡️FOLLOW BHAD BHABIE ⬅️↖️
bhadbhabie.com/
MERCH - bhadgoods.com
Instagram- instagram.com/bhadbhabie
Twitter- twitter.com/BhadBhabie
Facebook- facebook.com/realbhadbhabie/
IN-vid- Atlantic.lnk.to/BhadBhabieSubscribe
Snapchat- drop.lk/BhadBhabieSnap
Spotify - open.spotify.com/artist/7DuTB6wdzqFJGFLSH17k8e?si=9zwVLVKsTIyWIcfAZyjJdw
Soundcloud- soundcloud.com/bhadbhabie

संगीत

 

10/01/2019

danielle bregolicash me oussidecash me outsidedr philhow bow dahcatch me outsidecatch me oussidehi bichwatch knowwatch nowthese hoesDanielle Bregoli Songmusicnew musichip hophi bitch videonew danielle bregoligucci flip flopsTrust MeBhad Bhabie15Mixtape15 Mixtapetory lanezbabyface savagetorey lanezbaby face savagedrop a lil check

शेयर करें:

शेयर करें:

वीडियो डाउनलोड करें:

लिंक लोड हो रहा है.....

में जोड़े:

मेरी संगीतसूची
बाद में देखना
टिप्पणियाँ 48 418
Itz Weltonettee
Itz Weltonettee 2 मिनट पहले
This shit lit 🔥 idc
Ms.Smith GameChanger
Ms.Smith GameChanger 3 मिनट पहले
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥... all I can say
clzam m
clzam m 6 मिनट पहले
hardes beats ever the best one
A.B FREE OFFICIAL PAGETM
A.B FREE OFFICIAL PAGETM 7 मिनट पहले
Bhad Babie is living Chanel West Coast' dreams Lol
hero star
hero star 8 मिनट पहले
Nice💖💖💖
4670 Subs with 1 video challenge!!
4670 Subs with 1 video challenge!! 8 मिनट पहले
I can't believe I got this on replay Too *LITTY*
Alvin Rampersaud
Alvin Rampersaud 8 मिनट पहले
She is a singer or she singer ppl song lol
Ash Playz
Ash Playz 10 मिनट पहले
DAMNNNN 😍😍😍
yubian chirinos
yubian chirinos 11 मिनट पहले
😍😍😍
KosinaCsabi* *
KosinaCsabi* * 12 मिनट पहले
Sittes gadzsi
Tbtshits _
Tbtshits _ 12 मिनट पहले
poly sexy
Robert Benton
Robert Benton 15 मिनट पहले
I came here for two bigger reasons
Dinosfauro
Dinosfauro 17 मिनट पहले
fodeeee
crazygirlisabella
crazygirlisabella 17 मिनट पहले
BHAD BHABIE is the new queen of rap, that video was lit🔥
Bigfyne#83 Attamari
Bigfyne#83 Attamari 17 मिनट पहले
T. Lanz can make anything 🔥...
Meliodas
Meliodas 20 मिनट पहले
I don't know what to comment.
des!
des! 21 मिनट पहले
she ate! period, argue with ya moms
Enid Parry
Enid Parry 22 मिनट पहले
dis FIRRREE! but i have no idea what she's saying lmao
clzam m
clzam m 30 मिनट पहले
ooooh mine god this beat tho
Ava McClure
Ava McClure 30 मिनट पहले
i love it!!!!!!
Mouth Breather
Mouth Breather 30 मिनट पहले
I see the Illuminati got their hands on homegirl 🤣 now she has teeth like Mr Ed 😬
ALL MÚSIC BASS DJTS
ALL MÚSIC BASS DJTS 31 मिनट पहले
*Queen of the trap* 👑🖕👧🖕🎶
Lanee McKay
Lanee McKay 31 मिनट पहले
I honestly love bhad bhabie!! She took being on an episode of dr. Phil and made it into a whole ass career. And...she’s got BARS. Good for her, keep doing what your doing sis. Better than cardi got damn😂
Martin
Martin 32 मिनट पहले
LIT
магистр зеленка
магистр зеленка 32 मिनट पहले
Tut yayco
Никита Секерин
Никита Секерин 32 मिनट पहले
Бля есть руссие?!
Mahipal Singh
Mahipal Singh 33 मिनट पहले
Nice song you
Evelia Sotolongo
Evelia Sotolongo 33 मिनट पहले
Ayyyy let’s go! This is really good like really good I am going to be listening to this all day today
Dexter Sullen 'TRUTH'
Dexter Sullen 'TRUTH' 34 मिनट पहले
Man she going to for ever stay underage
:o
:o 34 मिनट पहले
This song is pretty good
Hg? 13
Hg? 13 35 मिनट पहले
OMG this is amazing I love you 💕
Van Kawdiøderbh
Van Kawdiøderbh 35 मिनट पहले
*A malukinha na estiva do* *som🎶🎼!*
cash ptx
cash ptx 36 मिनट पहले
What did you send me?
Gucci Snakes
Gucci Snakes 36 मिनट पहले
Ohhh damnnnnn 🔥🔥🔥🔥
GojiraTheZilla
GojiraTheZilla 40 मिनट पहले
Wow she has as many subs as iDubbbz...
Jawan Latimer
Jawan Latimer 48 मिनट पहले
I can't stop listening to this song..So Dope
Forever everfor
Forever everfor 52 मिनट पहले
This is a fùcking bop.
Madia lol
Madia lol 57 मिनट पहले
i feel like u have started being more smart and responsible before u were on dr phil i used to not like u but i see a change in u so now i started to be a fan
MRBRADENN
MRBRADENN 58 मिनट पहले
Yooooo👍 📞 a mf this💣
Shayla Diamond
Shayla Diamond 59 मिनट पहले
2019 song
Sexy Women Today
Sexy Women Today घंटे पहले
Like the beat!! ❤️ kiss me!💋
Daffy Daak
Daffy Daak घंटे पहले
When you are 22 years old and feel like pedobear lookin' at her ------>✂️🍌🐻
BEAR DOWN166
BEAR DOWN166 घंटे पहले
Tbh this song/ rap whatever u wanna call it was trash. Lil dicky’s save dat money rap was better than this. Someone plz help these people
4670 Subs with 1 video challenge!!
4670 Subs with 1 video challenge!! घंटे पहले
*STILL WAITING FOR DR. PHIL DISS TRACK*
Meliodas
Meliodas 17 मिनट पहले
This comment deserves more likes:/
Christy J
Christy J घंटे पहले
Lanez went tf off!!!!
NoOkwafflE
NoOkwafflE घंटे पहले
lets do this oh yeah yeah army Oh ye ye
Timur Syatov
Timur Syatov घंटे पहले
Пятки поднял респект потерял
Oh yeah yeah
Oh yeah yeah घंटे पहले
Thot Oh yeah yeah
Sideshow Narko
Sideshow Narko घंटे पहले
q flow é esse BB
Jay R
Jay R घंटे पहले
Oh Yeah Yeah Subscribe To Maximilian mus
Dark 'Rhemices
Dark 'Rhemices घंटे पहले
Oh yeah yeah
Daniela Markovic
Daniela Markovic घंटे पहले
Oh yeah yeah fukin noob oh yeah yeah
antoni_vans lover bejanek
antoni_vans lover bejanek घंटे पहले
Vans
JERIKA 4LIFE
JERIKA 4LIFE घंटे पहले
I'm giving out free stuff. Claim your stuff here: 0:00 0:00 0:00 0:00
Charlotte M.
Charlotte M. घंटे पहले
Her ghost writer on somethin
Arya Maney
Arya Maney घंटे पहले
Cash me insigh,Hou bout dah?
Garcia Jaquez
Garcia Jaquez घंटे पहले
I wonder if I start acting stupid would I be famous too 🤔😷
Oh YæH YæH
Oh YæH YæH घंटे पहले
ɥɐǝʎ ɥɐǝʎ ɥo ɥɐǝʎ ɥɐǝʎ ɥo ɥɐǝʎ ɥɐǝʎ ɥo ɥɐǝʎ ɥɐǝʎ ɥo ɥɐǝʎ ɥɐǝʎ ɥo ɥɐǝʎ ɥɐǝʎ ɥo ɥɐǝʎ ɥɐǝʎ ɥo ɥɐǝʎ ɥɐǝʎ ɥo ɥɐǝʎ ɥɐǝʎ ɥo ɥɐǝʎ ɥɐǝʎ ɥo ɥɐǝʎ ɥɐǝʎ ɥo ɥɐǝʎ ɥɐǝʎ ɥo ɥɐǝʎ ɥɐǝʎ ɥo ɥɐǝʎ ɥɐǝʎ ɥo
moonchild
moonchild घंटे पहले
We have to admit she came a long way since These Heaux.
Strangedrea
Strangedrea घंटे पहले
world is waiting for BB to turn 18. funny and sad both
Reaper
Reaper घंटे पहले
*New Lil Pump *female version**
Ripping_Flesh
Ripping_Flesh 2 घंटे पहले
YAAAAS GURL
Tybivory Datswhatitisss
Tybivory Datswhatitisss 2 घंटे पहले
Fuckssss wittitttt goooo bhabieee😩❤️
Sky So
Sky So 2 घंटे पहले
Not gonna lie. She went off
Junior Zarate
Junior Zarate 2 घंटे पहले
This my favorite female song I’m a guy and don’t listen to girl music but this go hard🥵
Chundrea Spence
Chundrea Spence 2 घंटे पहले
Lol theres no way i could ever learn the words to this song .... Its so fast lol rongue twister but i like it !
знаки зодиака
знаки зодиака 2 घंटे पहले
I LOVE YOU!!! ❤️ ❤️ ❤️ ❤️
Altair Games
Altair Games 2 घंटे पहले
Speech 0
Dahlia
Dahlia 2 घंटे पहले
okay because I really like this.😭😭 and look at my baby Tory flourishing and shit!😍😍❤💖❤💚💗 2019 is gonna be his year
Marcus Youngs
Marcus Youngs 2 घंटे पहले
Only 11 mil
C Trusz
C Trusz 2 घंटे पहले
Nope
TruthSeekerUK pafc
TruthSeekerUK pafc 2 घंटे पहले
I've had better sounds coming from my toilet when I've had diarrhoea !
Saphia Tate
Saphia Tate 2 घंटे पहले
😈🔥🔥
Kurt Steuber
Kurt Steuber 2 घंटे पहले
When she actually went a lil hard🤷‍♂️🤷‍♂️🤷‍♂️
King Zero
King Zero 2 घंटे पहले
Seizure warning please
Lucyy Official
Lucyy Official 2 घंटे पहले
Wassup Bhad Bhabie thx for the friend request
Rocket Red
Rocket Red 2 घंटे पहले
Tory Lanez had to channel is inner Kendrick to make this feature hit
мιѕѕ мια
мιѕѕ мια 2 घंटे पहले
She's been 15 for 3 years
Kayky Barbosa
Kayky Barbosa 2 घंटे पहले
Palmeiras não tem Mundial
BobbyMB
BobbyMB 2 घंटे पहले
Tory Lanez low-key sounds like Kendrick at the start of his verse🤔
Tony Parker
Tony Parker 2 घंटे पहले
This is hard asf no mf cap
White Punch
White Punch 2 घंटे पहले
Why does it look like the purge
Jack Miles Music
Jack Miles Music 3 घंटे पहले
Who caught the lil pump adlib
Jr Jr
Jr Jr 3 घंटे पहले
Yep this is "talent" in 2019....or maybe the pedos like it that way
maximillian sexy
maximillian sexy 3 घंटे पहले
Doo doo
Nibble Nibble
Nibble Nibble 3 घंटे पहले
Oh shit
Kids Cool
Kids Cool 3 घंटे पहले
Yes
Pure Heart
Pure Heart 3 घंटे पहले
Ok... *inhales* *exhales* Gimme the Lyrics Now
Nymy MEDIA
Nymy MEDIA 3 घंटे पहले
Effort Quick
Arif Can Yıldız
Arif Can Yıldız 3 घंटे पहले
Çok iyi amına kodum karısı ya
Hollywood Stacks
Hollywood Stacks 3 घंटे पहले
Tory save this the beat to dam loud
banana_maja _143
banana_maja _143 3 घंटे पहले
Shit I love this song
Павел Ребров
Павел Ребров 3 घंटे पहले
Что то мне это Маркула напомнило... Не знаю даже что...
Play Mynds
Play Mynds 3 घंटे पहले
She's a puppet. Satan is using this young lady to mislead a mass of young people. it is not a coincident that she became what she is overnight. just from being a rebellious teen on dr. Phil
Brother Brendo
Brother Brendo 3 घंटे पहले
OHH YEA YEA YEA YEA OHH YEA YEA YEA YEA OHH YEA YEA YEA YEA OHH YEA YEA YEA YEA OHH YEA YEA YEA YEA OHH YEA YEA YEA YEA OHH YEA YEA YEA YEA OHH YEA YEA YEA YEA OHH YEA YEA YEA YEA OHH YEA YEA YEA YEA OHH YEA YEA YEA YEA OHH YEA YEA YEA YEA OHH YEA YEA YEA YEA OHH YEA YEA YEA YEA OHH YEA YEA YEA YEA OHH YEA YEA YEA YEA OHH YEA YEA YEA YEA OHH YEA YEA YEA YEA OHH YEA YEA YEA YEA OHH YEA YEA YEA YEA OHH YEA YEA YEA YEA OHH YEA YEA YEA YEA OHH YEA YEA YEA YEA OHH YEA YEA YEA YEA OHH YEA YEA YEA YEA OHH YEA YEA YEA YEA OHH YEA YEA YEA YEA OHH YEA YEA YEA YEA OHH YEA YEA YEA YEA OHH YEA YEA YEA YEA OHH YEA YEA YEA YEA OHH YEA YEA YEA YEA OHH YEA YEA YEA YEA OHH YEA YEA YEA YEA OHH YEA YEA YEA YEA OHH YEA YEA YEA YEA OHH YEA YEA YEA YEA OHH YEA YEA YEA YEA OHH YEA YEA YEA YEA OHH YEA YEA YEA YEA OHH YEA YEA YEA YEA OHH YEA YEA YEA YEA OHH YEA YEA YEA YEA OHH YEA YEA YEA YEA OHH YEA YEA YEA YEA OHH YEA YEA YEA YEA OHH YEA YEA YEA YEA OHH YEA YEA YEA YEA OHH YEA YEA YEA YEA
Brian Ramirez
Brian Ramirez 3 घंटे पहले
I wonder who writes her music
Sneak Peak
Sneak Peak 3 घंटे पहले
Ngl, this shit go hard, and the vid kinda lit
Em
Em 3 घंटे पहले
can you please have seizure warning, dying from watching bhad bhabie would be a shame. thanks sis
Josh K
Josh K 3 घंटे पहले
Can’t feel the image given nor lyrically but the beat is 🔥
RaJa Official
RaJa Official 3 घंटे पहले
BHAD BHABIE's a garbage
अगला
Baking My Palette into a Cake
21 घंटे पहले
Lil Wayne - Don’t Cry ft. XXXTENTACION
13 घंटे पहले
We Did Surgery on a Really Weird Grape
20 घंटे पहले
Fortnite - Sneaky Snowman
दिन पहले
Burnt OUT YouTubers
दिन पहले
Bad Hair Day - Merrell Twins
18 घंटे पहले
Petty Girlfriend
22 घंटे पहले
BREAKING NEWS | Dude Perfect
दिन पहले
Smoothie Hacks Taste Test
दिन पहले
this game cost me $2.
2 दिन पहले
91st Oscar Nominations
दिन पहले
Loren Gray - Queen (Official Video)
2 दिन पहले
dodie - Monster
2 दिन पहले
[M/V] SEVENTEEN(세븐틴) - Home
2 दिन पहले
Apple Be Like
2 दिन पहले
Millennial Millions - SNL
3 दिन पहले
SHAZAM! - In Theaters April 5
3 दिन पहले
The iPhone XR is a Failure.
4 दिन पहले
Conspiracy Series
4 दिन पहले
Ariana Grande - 7 rings
5 दिन पहले
SLIME (Music Video)
4 दिन पहले
My brain tumor is back
5 दिन पहले
Ella Mai - Shot Clock
6 दिन पहले
Dark Mode YOUR LIFE...
5 दिन पहले
The AirPod™ Curse
6 दिन पहले
#GB20
6 दिन पहले
Wayne | Ep 1: "Get Some Then"
7 दिन पहले
Glass - Movie Review
6 दिन पहले
If Bible Characters had iPhones
7 दिन पहले