अंधेरा
No video :(

Brooke Simpson sings Kehlani, Charlie Puth, and Adele | SONG ASSOCIATION

TERRELL
सदस्यता लें
दृश्य 436 041
99% 20 406 114

BROOKE SIMPSON's (The Voice Season 13) energy is LIFE!!
*****
FIND ME ON PLACES! (@terrellgrice on everything!)
Instagram: @terrellgrice
instagram.com/terrellgrice
Twitter: @terrellgrice
twitter.com/terrellgrice
Facebook: @terrellgrice
facebook.com/terrellgrice
*****
FIND BROOKE!
Instagram @brookesimpsonofficial
Facebook @brookesimpsonofficial
Twitter @brookesimpson

मनोरंजन

 

12/12/2018

TERRELLTerrell Grice

शेयर करें:

शेयर करें:

वीडियो डाउनलोड करें:

लिंक लोड हो रहा है.....

में जोड़े:

मेरी संगीतसूची
बाद में देखना
टिप्पणियाँ 1 778
Maya H
Maya H 3 घंटे पहले
She MURDERED ‘Hello’ by Adele !!!! 😭😍😍😍😍😍😍
Bob T
Bob T 4 घंटे पहले
I love this episode
Larry Wells
Larry Wells 18 घंटे पहले
VERY FEW times do I ever laugh out loud when watching videos and this video did it to me...."daddy I want you, nah nah" had me rollin!!!!
jus1callaway
jus1callaway दिन पहले
Just love her! Sing it sis!!
Slay Cyrus
Slay Cyrus दिन पहले
YASS i love how she praised Miley their relationship was so cute🤧 #TeamMiley
Emmali Tucker
Emmali Tucker दिन पहले
She remind of Gina Rodriguez
Shari Hill
Shari Hill 2 दिन पहले
Googles Charlie Puth....
twixxx0
twixxx0 2 दिन पहले
I've come back to rewatch this episode so many times. Brooke is such a delightful personality and I love her voice and how she interacts with Terrell. Also she sings the hell out of Hello and I come back just to see that part and end up watching the whole video lol.
Sandy warm Days
Sandy warm Days 4 दिन पहले
OMG the Freedom song was awesome!!!
Pascal Lakaru
Pascal Lakaru 4 दिन पहले
the best Hello's cover i've ever heard
AdorexxLissa
AdorexxLissa 5 दिन पहले
🔥🔥🔥 My Favorite One Hands Down. She Sing Better Than A lot Of Artist 👌🏾
Omnia T
Omnia T 5 दिन पहले
Does she not remind anyone else of Gina Rodriguez?! She's literally so fun/funny/talented lmao omg 😍😆
Austyn Hernandez
Austyn Hernandez 5 दिन पहले
I was really hoping she'd sing Don't Bryson Tiller on the word Don't.
Shooked Bich
Shooked Bich 6 दिन पहले
Daddy i wont chu... NAAH MAAH AHH HAA OOOUUU.... best singer
Shooked Bich
Shooked Bich 6 दिन पहले
Still the best song association
Alexandra John
Alexandra John 8 दिन पहले
She is soooo cute I love her
Jada Long
Jada Long 8 दिन पहले
When I look up “Hello” by Adele, I need to see “Hello” - Cover by Brooke Simpson somewhere in the search results.
A
A 8 दिन पहले
These two should do more shows together!!! They are amazing together!
Mahogonykisses
Mahogonykisses 9 दिन पहले
EFFORTLESS!!!👑
Ivy White
Ivy White 9 दिन पहले
Oh my GOODNESS her VOCALS!😍😩❤️
S.A.I.
S.A.I. 10 दिन पहले
0:07 what did she say?
Cheelo Tembo
Cheelo Tembo 10 दिन पहले
Sounds like jessie J🤩🤩🤩🤩
sas bum
sas bum 11 दिन पहले
I love brooke ❤️❤️❤️❤️❤️
Rachel Semaia
Rachel Semaia 12 दिन पहले
Jesus yasssss she sang the hell out of Adele 👏👏👏
Jazmere Garrett
Jazmere Garrett 14 दिन पहले
“The dirt”..... lol I love that a Whitney Houston song from “The Preacher’s Wife”
PADRA WARREN
PADRA WARREN 15 दिन पहले
Oh GOD her voice is AMAZING
Lea Clarke
Lea Clarke 15 दिन पहले
These runs lord she’s amazing 😩😩😩
nyasia wallace
nyasia wallace 16 दिन पहले
Terrell Please let Roxy do Song Association on you please !!! Cuz you can sing !!
Ambi 〈3
Ambi 〈3 18 दिन पहले
Love her...singing was amazing and personality is on point😍❤😍
quiosha thomas
quiosha thomas 18 दिन पहले
A Joy
imtrophyin
imtrophyin 19 दिन पहले
She is so funny. And fun.
Yollie Mac
Yollie Mac 20 दिन पहले
That lady is a sanging FOOL!!! LordT.
Marco Nunez
Marco Nunez 21 दिन पहले
What did she say at 14:27
yh813
yh813 22 दिन पहले
She is literally the best person you've had on this channel.
Jordyn Clark
Jordyn Clark 22 दिन पहले
When she started speaking in tounges😍😂
Ismail BSaputra
Ismail BSaputra 22 दिन पहले
damn, ilove brooke the way she sing
DEE
DEE 22 दिन पहले
I like her !!
Robertus Bayu
Robertus Bayu 23 दिन पहले
“And I’m sounding like Miranda Sings” LOL 😂😂😂🌪
sheneque hanse
sheneque hanse 23 दिन पहले
My favorite episode yet
soulRegal08
soulRegal08 24 दिन पहले
I love her. I want to hang out with her. When she said where is the prayer shawl, she took me out. Lol
Cyeria Dowdle
Cyeria Dowdle 25 दिन पहले
Brooke is my spirit animal 😂😂😂
Phoenix B
Phoenix B 25 दिन पहले
I really have been blessed by her spirit 😂❤️
Hey Fran
Hey Fran 25 दिन पहले
I'm ready to throw my money at her summer released Christmas album. RELEASE IT LORDT!!
Sweet n’ Lo
Sweet n’ Lo 25 दिन पहले
This is still my favorite episode of all time
Angel Anthony
Angel Anthony 26 दिन पहले
She should have did Destiny's Child four lose
Anayjahlovesyou
Anayjahlovesyou 27 दिन पहले
she needs to make a full cover of boy by charlie puth
Niya.Knows.Best.
Niya.Knows.Best. 28 दिन पहले
I never realized how much i needed this video! I love y’all chemistry together! Brooke is my spirit animal. Her thoughts on pooing is my feelings exactly. Lovvvvee to poo. Best time of the day 😂
Nick Murray
Nick Murray 28 दिन पहले
I love her!!! 😂😂
HisDaughter88
HisDaughter88 29 दिन पहले
I think I'm in love.
HisDaughter88
HisDaughter88 29 दिन पहले
Candid and unashamed discussion about poop. Lord, please let me cross paths with this beautiful, talented woman with this silky voice. We're meant to be best friends.
Kwintina Files
Kwintina Files 29 दिन पहले
Gone Girl!!!!♡♡♡ I'm so glad I subbed♡♡♡ I love the spiritual nature , you can just reach out and grab it, Amen!!!♡ Beautiful voice, Beautiful Lady♡ Great show!!!
Simina Anton
Simina Anton 29 दिन पहले
You toilet is Disneyland 😂😂😂😂😂
Rhianna Robinson
Rhianna Robinson 29 दिन पहले
Brooke is five foot shit 🤣😩🤣😩🤣
doesitforyou
doesitforyou 29 दिन पहले
"come on trees' LOL!!!!!!
I Am Alishaaa
I Am Alishaaa महीने पहले
My wig nearly flew when she started singing Adele, c'mon vocals 😩😍👏🏿
Rhamelle Williams
Rhamelle Williams महीने पहले
She's perfect in every way.
Nani Northwest
Nani Northwest महीने पहले
One day, when I'm famous, we playin this game, Terrell!!! Lol
Aaron Heyward
Aaron Heyward महीने पहले
Fuck his videos really be long long I be sleeping watching him
Hannah Freeman
Hannah Freeman महीने पहले
She reminds me of a fairy god mother that knows EVERYTHING.
Pamela Kelsey
Pamela Kelsey महीने पहले
Ok three things.... 1. Y’all are amazingly wonderful together y’all make my cheeks hurt from smiling. 2. She sounds like an angel singing holy smokes I could listen to her sing or talk all day! 3. Dang... if she wasn’t married..... 😍😍😍❤️❤️❤️❤️
Elijah J Jones
Elijah J Jones महीने पहले
I love the Lord too lol . Yassssssssssssssssss 💜💛💙❤😍
Peach Kereemang
Peach Kereemang महीने पहले
This episode will forever be my favourite song association episode... I LOOOOOOOVE Brooke 😍😍😍😍 she's such a beautiful spirit
Jordan Gilmore
Jordan Gilmore महीने पहले
i love her😂😂them two together is hell💀💀😂😂
Riana Vickers
Riana Vickers महीने पहले
y’all made stomach hurt when y’all start talking about poop
kdub !!!
kdub !!! महीने पहले
This voice here.. I would so date her. She's gorgeous first of all.2ndly that voice was melting down.I love her attitude. Beautiful. Thanks for sharing.
Jennifer Stewart
Jennifer Stewart महीने पहले
I Love her spirit! 😍
Erika Medina
Erika Medina महीने पहले
So perfect its disgusting lol
Keshia Parker
Keshia Parker महीने पहले
I want to reply her adele version over and over again, cause baby.. she was feeling it. Yas girl!!!👐👐👐
Valeria Seymore
Valeria Seymore महीने पहले
I love her 😍
LizCooper
LizCooper महीने पहले
Luv her!!!
Jarvoris Peete
Jarvoris Peete महीने पहले
4th time watching , still shook 😩😩
Jamya Render
Jamya Render महीने पहले
GET KEHLANI ON HERE NOWWWWW
uniquegem brownsugargoddess
uniquegem brownsugargoddess महीने पहले
Preach yess i felt the spirit
E Walker
E Walker महीने पहले
This is my 7th time watching this since it’s been release Brooke’s energy is everything
Keiandra Green
Keiandra Green महीने पहले
She can BLOOOOOWWWWWWWWWWWWW she gives me life!!!
tionnanicole95
tionnanicole95 महीने पहले
How did Bryson Tiller’s “Don’t” not pop to mind when Don’t was the word?!?
tionnanicole95
tionnanicole95 महीने पहले
“Every time i get the urge to poop, i’m like “damn, again? i just did this Wednesday “” 😂😂😂
tionnanicole95
tionnanicole95 महीने पहले
the way that girl just SLAYEDDDDD
Dj Johnson
Dj Johnson महीने पहले
😂😂somebody always “telling him something the other day”
Linda Kapinga
Linda Kapinga महीने पहले
I love them both.
Linda Kapinga
Linda Kapinga महीने पहले
Girl you b-e-t-t-a SANG!!
Tay & Pree AK4L
Tay & Pree AK4L महीने पहले
I fucking love her energy 👏🏿💯
B
B महीने पहले
Also, thanks to this episode I now LOVE Charlie Pugh.
B
B महीने पहले
This is on of my fave episodes. I whole heartedly agree w Brooke on the bowel movements. 😂😂😂😩😩😂
Toye Mitchell
Toye Mitchell महीने पहले
Joy to the world yesss girl sing
Lanna Dee
Lanna Dee महीने पहले
me and brooke are the same person lmao
Pamela Gaytan
Pamela Gaytan महीने पहले
5:55 - 7:47 is my favorite part of this video :)) oh yes it is!
Sarah Payne
Sarah Payne महीने पहले
I chose the right video to watch as my first time watching ur channel😲😲😲I’m shooook
nubianbigoddess
nubianbigoddess महीने पहले
T: The word is Honey Me: Love like honey by Pretty Ricky
Michelle LaCour
Michelle LaCour महीने पहले
I want to meet you so bad! I love you! I love your spirit and I love your Song Associations! I'm 50 years young, but I would live to sing for you sometime. May God continue to bless you and keep you! I cannot get enough!
Marta S.
Marta S. महीने पहले
My purpose here is not to be pretty. *snaps*
Stephanie Lewis
Stephanie Lewis महीने पहले
Yesss Charlie Puth is my favourite singer and boy is my favourite song ❤️😍
ladiiijaguar19
ladiiijaguar19 महीने पहले
She can SANG!!!!🙌🏽🙌🏽🙌🏽
Aniya Williams
Aniya Williams महीने पहले
her voice is sooooooooooooooooooooooooooooooo amazing
SwingSiren
SwingSiren महीने पहले
Boss of a singer.
Pearl Lee Chan
Pearl Lee Chan महीने पहले
She's so relatable😁😂
Tequila Richardson
Tequila Richardson महीने पहले
chile lawd she just gave me all my life twice!!!
Jollibuwaya
Jollibuwaya महीने पहले
THAT HARMONY ON DRUNK IN LOVE HELLO!?
Toy Dubz
Toy Dubz महीने पहले
Her soprano is angelic and she is freaking FUNNY!!! 😥😂😂👏👏👏
naturallyhappy73
naturallyhappy73 महीने पहले
Beautiful voice & Awesome spirit, Mrs. Brooke
अगला
The Less Known Samsung Galaxy Phone...
8:20
Messed up RIDDLES to Test Survival Skills
12:48
I'm Gay - Eugene Lee Yang
5:09
दृश्य 9 997 263