अंधेरा

CHILD'S PLAY Official Trailer #2 - (2019)

Orion Pictures
सदस्यता लें
दृश्य 23 867 289
89% 213 634 25 039

Time to play. The full trailer for Child’s Play is finally here. From the producers of IT comes a modern reimagining of the horror classic. Child’s Play hits theaters June 21. 🔪 #ChildsPlayMovie

 

childs playchilds play moviechild's playchild's play moviechild's play 2019child's play movie 2019chuckyaubrey plazagabriel batemanbrian tyree henryhorror movies 2019

शेयर करें:

शेयर करें:

वीडियो डाउनलोड करें:

लिंक लोड हो रहा है.....

में जोड़े:

मेरी संगीतसूची
बाद में देखना
टिप्पणियाँ 100
Florida Frontier Club
Florida Frontier Club 5 मिनट पहले
Why? The original was good enough
Chilled Reaper
Chilled Reaper 14 मिनट पहले
Why he built like that 😂
Its RobloxBoi
Its RobloxBoi 15 मिनट पहले
Pls tell me this is fake😭
Pizza Parker
Pizza Parker 44 मिनट पहले
A reboot rlly the doll looks like trash
T.Z. DUHH
T.Z. DUHH 51 मिनट पहले
Why chucky look like his name is dylyn
Ellen Ripley
Ellen Ripley 51 मिनट पहले
😑 a CGI Chucky is a fucking disgrace 👎👎👎👎👎
koolnkalm85
koolnkalm85 घंटे पहले
This should have been released on halloween
Eternal MOB
Eternal MOB 2 घंटे पहले
Trash
Dimond Wolf
Dimond Wolf 2 घंटे पहले
App of Chucky? Chucky A Robot
Dimond Wolf
Dimond Wolf 2 घंटे पहले
So instead of Buddy It’s Buddi
Halie Glover
Halie Glover 2 घंटे पहले
Why?! Why would they even do this??? They just ruined chucky! I don't even know if I could watch this without finding all the stuff thats just so wrong.lol. the doll looks so weird. People should just make new things and not remake original movies that really can't be redone like that.
Exotic Butters Animations
Exotic Butters Animations 2 घंटे पहले
Classic chucky’s design looks more intimidating. But this chucky has to be more dangerous, he can control temperature and shit now.
meme star434
meme star434 2 घंटे पहले
Who else felt like we were left with a cliffhanger in the cult of chucky
Keith Walker
Keith Walker 3 घंटे पहले
They got Chucky looking like a Instagram thot
Christian Klausner
Christian Klausner 3 घंटे पहले
This movie MUST b good cuz im ordering tickets
TT TWICE
TT TWICE 3 घंटे पहले
They basically went: Let’s see how we can make Child’s Play into a terrible remake :D
Aashiyana Singh
Aashiyana Singh 3 घंटे पहले
THE CHUCKY DESIGN ISNT EVEN SCARY! ITS DESIGNED LIKE ONE OF THE CHILDS TOY REVIEW CHANNELS 💀💀😪 im sleeping on this one yalll
2Thumbs
2Thumbs 3 घंटे पहले
I always wondered what a film about hot garbage would look like, and here it is. This movie is so awful it should be sued for even trying to be made. This is why I love my Blu-ray player, and my box sets. This movie could be further away from the heart of what made Child Play awesome. This is hipster, coder, trash.
nachoisone
nachoisone 3 घंटे पहले
😂😂😂😂😂 omg I hope this gets released. It’s about time a good comedy is released!! #laughablefuckery
Hailey Warren
Hailey Warren 4 घंटे पहले
Damn Chucky you look like my asshole on a bad day 💀
illumina TEA
illumina TEA 4 घंटे पहले
I'm so excited for this movie I don't care that they made chucky look like he does crack
illumina TEA
illumina TEA 4 घंटे पहले
Andy plays fortnite now
Emma Howden
Emma Howden 4 घंटे पहले
anyone noticed that this comes out on the same day as TOY story 4
LMV
LMV 4 घंटे पहले
Lol tbh this looks stupid. They don't know what to make anymore .
Destiny Olivo
Destiny Olivo 4 घंटे पहले
What if I don’t want to PlAy?!?! 😰
Maricel Evangelista
Maricel Evangelista 5 घंटे पहले
Wth!!! I am so teafy to watch my fav childhood horror movie!!!!! Love it!
Cesar Espinoza
Cesar Espinoza 5 घंटे पहले
This chucky looks like a anime version of chucky wtf happen
yeldah man13
yeldah man13 5 घंटे पहले
That is a pretty fuckin genius way of modernizing Child's Play
ufoenthusiast
ufoenthusiast 6 घंटे पहले
No Brad Dourif?! What a goddamned insult. Fuck this.
jay craig
jay craig 6 घंटे पहले
Nooo chucky is supposed to be funny. Not disgusting. Not watching
Matt Worldly
Matt Worldly 6 घंटे पहले
Yall think this is bad? I think theres a chucks forever movie on Netflix or something and IT. IS. FUCKING. GARBAGE IN A MICROWAVE YO
Le Ak
Le Ak 6 घंटे पहले
Producer:Stephen Curry Makeup artist:James Charles Costumes:LeBron James
Dude M847
Dude M847 7 घंटे पहले
So, Chucky is remote-controlled now? What happened to actual toys? What happened to the Chucky of the ‘90s?
Dude M847
Dude M847 3 घंटे पहले
Very true
Ethan Steel
Ethan Steel 3 घंटे पहले
Over twenty years of advancement.
Hunter Greer
Hunter Greer 7 घंटे पहले
No. Make another sequel. Remakes are annoying.
Bob Davis
Bob Davis 7 घंटे पहले
I loved IT, but this is sad. Another fond memory destroyed. great job guys
Jefferson Zaragoza
Jefferson Zaragoza 8 घंटे पहले
Fuck chucky
Mia
Mia 8 घंटे पहले
*idk how I feel about this* 🤔
Jam
Jam 8 घंटे पहले
Didn't we just get Cult of Chuckie? Which was actually interesting. Now they're gonna reboot it?
36ttyyyog
36ttyyyog 8 घंटे पहले
New ideas please. Take a risk and do something original
Kevin Poole
Kevin Poole 8 घंटे पहले
CGI - AN ABSOLUTE DISEASE that kills the classics. Period
ROBLOX ROBLOX
ROBLOX ROBLOX 8 घंटे पहले
I ready For this Movie 💆‍♂️ This is The kid 😀 edited: Hell no This is Alive
chillrager gameplay
chillrager gameplay 11 घंटे पहले
Ugly ass chucky
Buzz Badsville
Buzz Badsville 11 घंटे पहले
Aubrey Plazas the mother now. Fk I’m getting old.
Kenan Hoffpauir
Kenan Hoffpauir 11 घंटे पहले
"Something's wrong with Chucky." You got that right Andy.
Antonio Efe Vizcarra
Antonio Efe Vizcarra 12 घंटे पहले
Mert gay
Danyel Wayne
Danyel Wayne 14 घंटे पहले
More like a comedy not a horror
Your Son
Your Son 14 घंटे पहले
Chucky looks cooler
Renz Villamor
Renz Villamor 14 घंटे पहले
What the fuck did you do to his face?
Konata Senpai
Konata Senpai 15 घंटे पहले
Bruh, no one wants a toy that advanced. If it can walk, talk, and adapt to environment, then that thing can actually kill you in ya sleep. Hell dafuuuuuq nooooo. 😒
mr. random guy
mr. random guy 15 घंटे पहले
Child play is just toy story live adaptation
Alonso Martinez
Alonso Martinez 16 घंटे पहले
I have to give them props with making the plot relevant to the evolving technological advances and how they can pose a danger if in the wrong hands.
jimmy dean
jimmy dean 17 घंटे पहले
Chucky doesn’t look the same or sound the same 😪 first sonic now this shit 😂 but production looks good
dria moon
dria moon 17 घंटे पहले
Nah man. Why’d you get the perfect actress for the mom role just to fuck the movie up! So excited to see Aubrey Plaza in a horror movie but it looks like it’s going to be a flop :(
GingerBreadMan1178
GingerBreadMan1178 17 घंटे पहले
Producer: Why is the ratings on Child's Play so low? Everyone: Cause it's shit, BELIEVE IT!
Jemarloc X
Jemarloc X 17 घंटे पहले
Movie looks interesting. I give it a chance since childs play 3 and beyond were trash. Trash ass
Domeniesha Simien
Domeniesha Simien 18 घंटे पहले
I don't like his new look but the story mode seems good.
Holly Cerulli
Holly Cerulli 18 घंटे पहले
i wish they could re-animate chucky just like they did with sonic cause YIKES
Toxic gamer kid
Toxic gamer kid 18 घंटे पहले
Guys I think I’m the only one who knows this child’s play is released the day toys story four is released
Hello Google
Hello Google 18 घंटे पहले
If you’re gonna remake a movie, the point is to make it better. Not worse.
Hello Google
Hello Google 18 घंटे पहले
This movie will more than likely be crap.
BiggieSmoke
BiggieSmoke 18 घंटे पहले
Boosums
Maximum Size
Maximum Size 18 घंटे पहले
Imagine if chucks said “ hi I’m Chucky wanna play”. I will be spooked
Crystal Lysette
Crystal Lysette 18 घंटे पहले
Literally ruined chucky for me 🥺
ddrusa
ddrusa 18 घंटे पहले
No no and he'll no original all the way sorry mgm
Scaredy cat
Scaredy cat 18 घंटे पहले
Wow, they really are still undergoing surgery
CHIEFxBROWN Erick
CHIEFxBROWN Erick 19 घंटे पहले
I’m not going to watch this crap 💩 I’m waiting on toys story and the new IT movie.
Jeremy Dickman
Jeremy Dickman 19 घंटे पहले
The rolled transformers,chucky,the terminator, into one, and left out all the good parts. Stupid hipster kids going to make the movie industry millions, us smart people will just watch it online for free... Dumb kids🤣🤣🤣🤣🤣
Victor Ochoa
Victor Ochoa 19 घंटे पहले
Chucky looks DUMB AF MAN
Pedro Del Angel
Pedro Del Angel 19 घंटे पहले
Fuck original ideas, reboot some old stuff. Can't wait till the Saturday Night Live remake.
Rotfl 14
Rotfl 14 19 घंटे पहले
They went from good chucky movies to bad and then back to good, and thanks to this movie were back to bad Also they were able to make a better chucky in 1980 then now
Kim Royale
Kim Royale 20 घंटे पहले
I’m gonna comment on this but it’s honestly just my opinion. I’m not here to judge or hate on anybody. Well. I have seen the same comments. Over and over again. “This chucky lost its originality” “it’s not like the 80s/90s chucky anymore”. But I feel like people are totally missing the point. This chucky takes place in the future. Not in the 80s/90s anymore. Shit, it is a robot doll. Of course it’s gonna have a totally different makeover. They’re trying to get away from that era. It’s a completely different era and times have changed. He is “controlled” by an app in your phone. He’s not the same we can all tell that. When people first started to watch the chucky movies and sequels it was because they entertained us. Not gonna lie. At least they entertained me. What’s this chucky any different than that? I don’t believe that anybody started watching the movies and sequels because of the way the protagonist looks or what he does. In conclusion, we understand that it’s in all your right to have your opinion and comment it. But just think about these things and then think about what change your comment it’s gonna make in the movie itself.
Patrick Wentzell
Patrick Wentzell 20 घंटे पहले
I will see it when it comes out this is a new evil beyond Stewy Griffen or that evil clone.
Surfer Jdel
Surfer Jdel 20 घंटे पहले
No originality... not even close in comparison with the 90’s hit movie
RetroCaddy 1488
RetroCaddy 1488 20 घंटे पहले
BEEEEST FRIEEEEND
Wint James
Wint James 20 घंटे पहले
might be scary if the doll looked more like trump.
Berry Cake
Berry Cake 20 घंटे पहले
It’s actually “Buddi”
Teawith memyselfandi
Teawith memyselfandi 20 घंटे पहले
chucky singing “People let me tell you about my best friend” Is very intimidating.
blue knife
blue knife 20 घंटे पहले
🎵Well let me tell you about my best friend 🎵 ✂💣🔨🔪🔫💀
raysie
raysie 20 घंटे पहले
this the remaster they shoulve done instead the awful new ones
Hyperspace
Hyperspace 20 घंटे पहले
He made me scared of dolls thanks!(my cousin forced me to watch the orignal when i was 8 xd)
NickOnPC
NickOnPC 21 घंटे पहले
*That chucky looks like shit, thanks 4 ruining a child hood memory.*
David Speer
David Speer 21 घंटे पहले
The original Chucky was scary because the doll had the soul of a serial killer in it. This is like Small soldiers meets toy story. Terrible
Brad Doan
Brad Doan 21 घंटे पहले
I’ll never understand the short 5 second trailers they show before the actual trailer.
what the heck Richard
what the heck Richard 22 घंटे पहले
Why he look so F U
Checkers Lane
Checkers Lane 22 घंटे पहले
Looks stupid to me.
Megan Reed
Megan Reed 22 घंटे पहले
Hollywood is in trouble
Julia Yohe
Julia Yohe 22 घंटे पहले
Alright the voice, the voice is ON POINT. They could not have done a batter job. But, WHY DOES HE LOOK LIKE THAT?
Enry Cabello
Enry Cabello 23 घंटे पहले
Chucky has a Justin Bieber face!!!
iiiunixphi xx
iiiunixphi xx 23 घंटे पहले
How many times did Chucky die? Lol
Kemuel Maldonado
Kemuel Maldonado 23 घंटे पहले
...NOPE
Laotian
Laotian 23 घंटे पहले
*HI SISTER*
Butterd Toast
Butterd Toast 23 घंटे पहले
Wait wait wait so now he’s “Buddi” not even spelled right and looks like a pervert.. hmmmmmmmm Interesting
Jake White
Jake White दिन पहले
I can't believe they dropped the massive "we're in the endgame" type cliffhanger of Cult of Chucky with every character coming together for a final showdown for a generic shitty reboot. Weren't horror reboots done with in the 2000s?
Aiden Arnold
Aiden Arnold दिन पहले
Is that tome frome friday the 13th
Shameka Grant
Shameka Grant दिन पहले
Doesn't seem that interesting, the originals were more appealing
Gaibu Chan
Gaibu Chan दिन पहले
Oh hell nah.
Me
Me दिन पहले
It isn’t even chucky anymore, It’s buddi now...
Leebo McClelland
Leebo McClelland दिन पहले
child's play is just like 'IT'
Renteria Nathaniel
Renteria Nathaniel दिन पहले
The design on this chunky honestly sucks. It’s not scary at all.
Joss ValadeZ
Joss ValadeZ दिन पहले
Esta bien culero ese Chocky , vuelvan o pongan al muñeco original Boooo !!
अगला
10 Haunted Dolls Caught On Camera
12:38
दृश्य 1 500 000
BEST UPCOMING MOVIE TRAILERS 2019
20:50
दृश्य 13 000 000
NEW MOVIE TRAILERS 2019 🎬 | Weekly #19
13:03
Dipping an APPLE WATCH in PURE GOLD!!
4:59
दृश्य 2 028 177
BEST UPCOMING MOVIE TRAILERS 2019 (May)
13:58
JEEPERS CREEPERS 3  - The Kill Counter
10:20
BEST UPCOMING MOVIE TRAILERS 2019 (May)
08:35
How Things Were Named 2 - Merrell Twins
12:27
Fortnite X Jumpman
0:19
दृश्य 2 219 832
Our Lives Are About To Change Forever
13:14
दृश्य 2 528 053
Ups & Downs From WWE RAW (May 20)
17:18
दृश्य 273 938
CRAZY VENDING MACHINES From Around The World
10:06