अंधेरा

Gohan Goes SSJ2 Uncut HD

SRB2DBZUnleashed
सदस्यता लें
दृश्य 2 349 317
88% 7 977 1 066

I DO NOT OWN DRAGONBALL. DragonBall is Owned by TOEI ANIMATION, Ltd. and Licensed by FUNimation Productions, Ltd.. All Rights Reserved. DragonBall, DragonBall Z, DragonBall GT and all logos, character names and distinctive likenesses thereof are trademarks of TOEI ANIMATION, Ltd. This was uploaded for viewing purposes only and is not intended to be sold for revenue or profit.
DB DragonBall Dragon Ball DBZ DragonBallZ DragonBall Z Dragon Ball Z DBGT DragonBallGT DragonBall GT Dragon Ball GT DBAF DragonBallAF DragonBall AF Dragon Ball AF Saiyan Saga Namek Saga Captain Ginyu Saga Frieza Saga Garlic Jr. Saga Trunks Saga Androids Saga Imperfect Cell Saga Perfect Cell Saga Cell Games Saga Great Saiyaman Saga World Tournament Saga Babidi Saga Majin Buu Saga Fusion Saga Kid Buu Bardock: The Father of Goku The History of Trunks A Hero's Legacy Curse of the Blood Rubies Sleeping Princess in Devil's Castle Mystical Adventure The Path to Power Dead Zone The World's Strongest The Tree of Might Lord Slug Cooler's Revenge Return of Cooler Super Android 13 Broly: The Legendary Super Saiyan Bojack Unbound Broly: Second Coming Bio-Broly Fusion Reborn Wrath of the Dragon Episode Episodes Akira Toriyama Goku Vegeta Gohan Piccolo Goten Future Kid Trunks Yamcha Tenshinhan Tien Chiaotzu Recoome Ginyu Guldo Burter Jeice The Ginyu Force Zarbon Dodoria Frieza Cui King Cold Raditz Nappa Master Roshi Bulma Chi-Chi Chi ChiChi Mr. Satan Hercule Videl Kami Dende Nail Android 8 16 17 18 19 20 Dr.Gero Cell Buu Dabura Pui Pui Shenlong Porunga Gotenks Vegetto Gogeta Grandpa Pan Oolong Puar Kami Mr. Popo Janemba Janempa Broly Baby Babidi Hirudegarn

फ़िल्म और ऐनिमेशन

 

8/07/2012

शेयर करें:

शेयर करें:

वीडियो डाउनलोड करें:

लिंक लोड हो रहा है.....

में जोड़े:

मेरी संगीतसूची
बाद में देखना
टिप्पणियाँ 390
kaustubh Panchpor
kaustubh Panchpor दिन पहले
best episode of dbz
alon delacruz
alon delacruz 2 दिन पहले
This Is real Fight
pheng GUZMAN
pheng GUZMAN 5 दिन पहले
the bird like gulapa natics
Dan the man 21
Dan the man 21 6 दिन पहले
I still remember Dragon Ball Z.
Jefrey Mercado
Jefrey Mercado 6 दिन पहले
2019 😍😍😍
Indra Iskandar Iszuddin Shah Shen Hu Long
That's pretty funny ideas
SAMURAI OF THE NINJA
SAMURAI OF THE NINJA 7 दिन पहले
Frather song kahmma yo so opp
SAMURAI OF THE NINJA
SAMURAI OF THE NINJA 7 दिन पहले
Frather song kahmma yo so opp
Jose Acosta
Jose Acosta 8 दिन पहले
What the f is this trash. Kia is trash
karenboy7
karenboy7 9 दिन पहले
One of them so little but strong-_-
karenboy7
karenboy7 9 दिन पहले
One of th
Kamtang Lowang
Kamtang Lowang 10 दिन पहले
Napal moives.q
BGRM Gaming
BGRM Gaming 10 दिन पहले
Jeez What Dub Is This
Lucy Burdock-Latter
Lucy Burdock-Latter 11 दिन पहले
Me when I see cell beating up Yamcha: yeah that’s normal
CLOWNER 11298
CLOWNER 11298 11 दिन पहले
Wth is with that scream gohan '-'
Lucy Burdock-Latter
Lucy Burdock-Latter 11 दिन पहले
Me when I see cell jr beating goku: NANI
fernanfloo Frezer
fernanfloo Frezer 11 दिन पहले
1.55 wooooooooooooow😭😭
Zen Ultra
Zen Ultra 12 दिन पहले
i hear luffy
Enrique Montoya
Enrique Montoya 12 दिन पहले
Ewhead Zoo
Ghostly Wiizord
Ghostly Wiizord 12 दिन पहले
The start had me dead
Anabel Gabriel
Anabel Gabriel 13 दिन पहले
&÷))¥/hello
MugenKaioh
MugenKaioh 14 दिन पहले
Damn I can't believe how much this KAI poop version ruined this epic moment in anime history.. Original DBZ always was and always will be the genuine and best. I pity all those morons who watch this remake and think this is epic... sheesh. If I could, I would remove this remake from this planet from every single thing. This wtf thing is so much trashy piece of shit something could ever be.. fuck!!!
Asmer Padayag
Asmer Padayag 17 दिन पहले
IT IS EEEEEEEEEEEEWEEEE
Jay Prajapati
Jay Prajapati 18 दिन पहले
in-vid.net/video/%E0%A4%B5%E0%A5%80%E0%A4%A1%E0%A4%BF%E0%A4%AF%E0%A5%8B-DBI6RQ54sME.html
HELLO ok
HELLO ok 18 दिन पहले
Where's the original ssj2 music?
TheGreatChuchet 08
TheGreatChuchet 08 18 दिन पहले
Is it me or does cell sound like plankton 😂🤣😆
Osualdo Cedano
Osualdo Cedano 18 दिन पहले
The voice is gay is he taking a shit
Anonymous134 Anonym
Anonymous134 Anonym 18 दिन पहले
The voices are Bad
lol vein
lol vein 19 दिन पहले
Is dis a British version or something
Guadalupe Cruz
Guadalupe Cruz 19 दिन पहले
Trouns es el único que le ase frente a un sello yunior 😒😒😒😒
Icy Hot
Icy Hot 19 दिन पहले
I love how the strongest warrior in the universe aka Goku just gets his ass beat by a kid
Eko Marsalla
Eko Marsalla 19 दिन पहले
the best classic scene anime
mhmad mhmad
mhmad mhmad 20 दिन पहले
♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤
mhmad mhmad
mhmad mhmad 20 दिन पहले
y TV by yhh y hhhyyyh tgg gygyyy
Dominik Edinbyrd
Dominik Edinbyrd 20 दिन पहले
This must be a Canadian version or something
Jay Prajapati
Jay Prajapati 18 दिन पहले
in-vid.net/video/%E0%A4%B5%E0%A5%80%E0%A4%A1%E0%A4%BF%E0%A4%AF%E0%A5%8B-DBI6RQ54sME.html
James Brinkman
James Brinkman 21 दिन पहले
Vegeta is like wtf the kid too!!!!
Mr Lowkey
Mr Lowkey 22 दिन पहले
U all do know what it takes to reach ssj2 is feel the tingling on their back right?
James Brinkman
James Brinkman 21 दिन पहले
When the saiyjin first heard about ssj they had to guess how to unlock it after that it became easier to do is my guess
Mr_Nailon_93
Mr_Nailon_93 24 दिन पहले
How...underwhelming
Koro Kai
Koro Kai महीने पहले
The luffy voice is pissing me off
Sean Mosby
Sean Mosby महीने पहले
🧐🧐🧐
Soleil Tounsi
Soleil Tounsi महीने पहले
The music of DBZK is awful. I prefer the original!
mohamed laloui
mohamed laloui महीने पहले
الصورة الرمزية في الدار وقليل من اهل الجنه
سلطان سلطان
سلطان سلطان महीने पहले
hook fxn
5S VIDEO
5S VIDEO महीने पहले
Biggest Battle in China 1800 years ago => Visit my chanel
Julio Echeverria
Julio Echeverria महीने पहले
Porque esta en ingles🤔
Edgar Cardenas
Edgar Cardenas महीने पहले
$#$#$# nasa free sb ca 805 er white house tony stark
Zaki Ahmed
Zaki Ahmed महीने पहले
Zaki
Fred V
Fred V महीने पहले
Lookie here below. DBZtards who think the OG Dub is flawless in spite of outstanding flaws, as if they think Dragon Ball popped out of nowhere and think that Toriyama simply messed it up. This is what sensei thought of his manga animated, minus Gregory. But I gotta say, Gohan's voice here is off than the rest. I wish to have Stephanie return so these nostalgia-fueled losers can calm down.
Fred V
Fred V महीने पहले
HoshiHearts RetroGaming And we have a sane person here. You have a point. If these juveniles are to be silenced, Funimation should've retained Stephanie for Kai so the less toxicity the better.
HoshiHearts RetroGaming
HoshiHearts RetroGaming महीने पहले
og dub isnt flawless but its great. the chill electronic music, the raspy voices, really gets you immersed. i watch both english and japanese
GED Gert
GED Gert महीने पहले
Lol 😂 dragon ball Kia Get the original dub
Trayshawn Snell
Trayshawn Snell महीने पहले
Now every one who seen the original when it first came out know this ain't what he said lmao
drew hebert
drew hebert महीने पहले
Shittiest dub ever
Frassboss
Frassboss महीने पहले
This is trash 😂
george z
george z महीने पहले
by far the worst version i ever seen
Joseph F
Joseph F महीने पहले
Original DBZ is so much better than Kia.
Alejandro Serrano
Alejandro Serrano महीने पहले
This is the fake version of dragon Ball Z lol this is that boring Ki version
Alejandro Serrano
Alejandro Serrano महीने पहले
+Lukas Trotter yeah I agree with you. I clicked on this video to relieve my favorite episode of Dragon Ball Z but this video ruined it for me
Lukas Trotter
Lukas Trotter महीने पहले
Seriously! This version sucks. Voice acting was better and the music was amazing on the old dubs with the Bruce Falconer music. It's hard to find those episodes anywhere anymore besides Amazon or Ebay.
geetha madhuri
geetha madhuri महीने पहले
Gohan is best
Pop Sosa
Pop Sosa महीने पहले
The tears in the transformation 😩😩💯💯
Mr. Vegerot
Mr. Vegerot महीने पहले
So did dbz kai just cut out alot if parts?
vignesh vengence t.r
vignesh vengence t.r महीने पहले
Where can I watch this series online in full HD ? Like the same quality?
Son Dudez Blue
Son Dudez Blue महीने पहले
He sounds like luffy
Zd Abrar
Zd Abrar महीने पहले
0:07 beating the crap out of everybody blue cell
Rahul Rajput
Rahul Rajput महीने पहले
Muskan Full videos in hidni me okk hai
Ronnie Jones
Ronnie Jones महीने पहले
UH OH BUH-BYE CELL
Barry Allen
Barry Allen महीने पहले
This is shit. My favorite part of the original is when gohan says I can fell it's slipping gave me chills
blake obrien
blake obrien महीने पहले
is this the crappy kai ?
Mozes Danko
Mozes Danko महीने पहले
Aszt a rohat
ZCSApollo
ZCSApollo महीने पहले
OF COURSE YAMCHA IS GETTING BEATEN
JCCOOLLUKE 1
JCCOOLLUKE 1 महीने पहले
He actually held his own for a little
Sean Shine
Sean Shine महीने पहले
I'm the 5000th like
Draco Univerce
Draco Univerce महीने पहले
2:19 a wild pidgey appears.
pj hall
pj hall महीने पहले
Not really feeling this. Original better
Nino Escobar
Nino Escobar महीने पहले
Can’t believe people really think this is better than naruto
SG thedon
SG thedon महीने पहले
Man kai is trash 🗑 I’m glad I was born in 95 to experience dbz the right way 💯
abdul dennaoui
abdul dennaoui महीने पहले
This is the gayest dubb IB the world
pizzahutevo
pizzahutevo महीने पहले
Where is the explosion of power the emotion the music what the fuck is this shit
Shaheed Chopdat
Shaheed Chopdat महीने पहले
I laugh it all these hate comments towards kai
shelovesarchie
shelovesarchie महीने पहले
TFS did a better job of this
nghtrung
nghtrung महीने पहले
Gohan SSJ2 = badass
Efren Franco
Efren Franco महीने पहले
I watch everything in kai except cell arc
Wow Banget
Wow Banget महीने पहले
instagram.com/andiliani1/?hl=id
wWe GaMeR
wWe GaMeR महीने पहले
This Olando
abdou souilah
abdou souilah महीने पहले
افضل انمي
Matthew Love
Matthew Love महीने पहले
I thought that was a pidgeotto
MisterR20 Clark
MisterR20 Clark महीने पहले
"Friends and family get beat up....android head gets smashed" LOSSES HIS SHIT
Nermin Bajric
Nermin Bajric महीने पहले
Wow this was amaz
official andretron
official andretron महीने पहले
The actor of this literally just go super saiyan literally.
Ashwin
Ashwin महीने पहले
Make Gohan Great Again
Gabriel Dominic Isaguirre
Gabriel Dominic Isaguirre महीने पहले
So that's why gohan sounds different in Dragon ball z Tenkaichi tag team
Jru Wilkerson
Jru Wilkerson महीने पहले
When that red line goes across the screen. . . Showtime
January 256
January 256 महीने पहले
Makes no sense...robot dies gohan turns SS2 trunks almost died veget gets his ass beat...no wonder i dont watch this crap anymore...
xcashux
xcashux महीने पहले
English is funny :D
I wan't to stop but I can't
I wan't to stop but I can't महीने पहले
I hate dbz Kai 😒 this rework destroyed this part of my childhood.
ZVenomX
ZVenomX महीने पहले
Eww it's Kai? Gross
PC_GameWorld
PC_GameWorld महीने पहले
Wtf is wrong with the audio
Juan Ojeda
Juan Ojeda महीने पहले
No Goku no no ñoooooooo
CArlos Rivera
CArlos Rivera महीने पहले
Kai u where the gayest version of dbz
AL Loko
AL Loko महीने पहले
I like how cell pushed gohan to the limit to see his true power that's wat I liked about cell
Dhiven Govender
Dhiven Govender महीने पहले
This sucks wtf 😂
Boss 2yLaine
Boss 2yLaine महीने पहले
Now they killed Gohan character in Dragon Ball Super
John
John 22 दिन पहले
+ZCSApollo guest u have watched tournment of power yet
na ni
na ni 25 दिन पहले
Super just fanservice
ZCSApollo
ZCSApollo महीने पहले
rikardo_plays he got his potential unlocked
ZCSApollo
ZCSApollo महीने पहले
they killed everyone’s character in super
Tommy Moore
Tommy Moore महीने पहले
WTF IS THIS THIS IS ONE WAY TO TUNE THE NEW GENERATION OFF DRAGONBALL
boruto ouzomaki
boruto ouzomaki महीने पहले
بورتو الحلقة 1 بجودة عالية ومترجم in-vid.net/video/%E0%A4%B5%E0%A5%80%E0%A4%A1%E0%A4%BF%E0%A4%AF%E0%A5%8B-7Yne4VmTlDY.html
अगला
SNOOP DOGG NARRATES MY MAKEUP ROUTINE!
9:21
Sesame Street: Respect is Coming
1:35
दृश्य 3 092 407
Anime War - Episode 9: The Divine Hero
18:56
Dragon Ball Z: Vegeta vs Semi Perfect Cell
40:27
Akumo, The Father of All Saiyans (Part 1)
10:05
r/comedycemetery Best Posts #3
10:06
दृश्य 609 692
Captain Marvel: An Unbridled Meh
1:51:22
दृश्य 423 135
How Memes Have Changed
0:31
दृश्य 553 819