अंधेरा

Gordon Ramsay Animated - R A W

Zeeeko
सदस्यता लें
दृश्य 3 148 250
99% 239 863 1 415

The part 2 of the very well received first Gordon Ramsay animation I did. I know this one is a lot less quotable but I hope you still enjoyed it!
My Twitter: @z3eko
Outro music: Atlas - E[u].logy
Audio is a mashup of multiple different Hells Kitchen episodes.

गेमिंग

 

10/02/2019

gordonramsayramsaygordonhellskitchengamingmusicrageanimationanimatedcartoonfunnycomedy

शेयर करें:

शेयर करें:

वीडियो डाउनलोड करें:

लिंक लोड हो रहा है.....

में जोड़े:

मेरी संगीतसूची
बाद में देखना
टिप्पणियाँ 15 546
Ryan Worstell
Ryan Worstell 6 मिनट पहले
I watch this every day.
HYPERzone
HYPERzone 19 मिनट पहले
NO CHIEF, DONT SAY THAT PLEASSSEEEEE😂😂😂😂😂😂🤣
Dabbing squidward
Dabbing squidward 25 मिनट पहले
F U C K O F F
Me mo
Me mo 36 मिनट पहले
*Useless fucking pieces of SHIT*
allstar -J
allstar -J 53 मिनट पहले
Hahaha calm down
Xan Ax
Xan Ax घंटे पहले
Why is he so mean?
Domonoasis World
Domonoasis World घंटे पहले
This video was an emotional rollercoaster.
Joe Holyome
Joe Holyome घंटे पहले
This is so good
Mr X
Mr X घंटे पहले
Genius
EMMA CHAMBERS
EMMA CHAMBERS घंटे पहले
*its fookin raw*
In_Vas_Por
In_Vas_Por घंटे पहले
"NOOO CHEF DONT SAY THAT PLEASEEE!!! " 😂😂😂
In_Vas_Por
In_Vas_Por घंटे पहले
This is so much funnier when you know almost all the real scenes by heart.
george h
george h घंटे पहले
*MADAM*
zombiexgames 1120
zombiexgames 1120 2 घंटे पहले
That’s why you don’t do drugs kids
Dennis Vega
Dennis Vega 2 घंटे पहले
THIS IS AWESOME!!!! More of this videos please!!!!!!
Oreo KitKat
Oreo KitKat 2 घंटे पहले
You forgot the lamb sauce!
The Ultimate Pick
The Ultimate Pick 2 घंटे पहले
My parents when they teach me to cook
Semily Smith
Semily Smith 2 घंटे पहले
I'd pay money to see Gordon Ramsey's reaction to this
Junifarben Lifestyle
Junifarben Lifestyle 2 घंटे पहले
In case anyone is confused, the food is raw. Hope this helped.
Semily Smith
Semily Smith 2 घंटे पहले
Thank u :)
Aymen Khlifi
Aymen Khlifi 2 घंटे पहले
this is so fucking hilarious
The Gaming Waffle
The Gaming Waffle 2 घंटे पहले
Is saw this on Instagram and I just searched it in IN-vid like if you're the same ❤
Stephen Arrowsmith
Stephen Arrowsmith 3 घंटे पहले
You earned a sub from me, great job
Remon Vals
Remon Vals 3 घंटे पहले
Hahahaha Fucken idiots
Spentastic
Spentastic 3 घंटे पहले
Goro Ramsay lol
Alejandro Valdez J
Alejandro Valdez J 3 घंटे पहले
Bro this made me laugh so hard . These are the incase your sad videos to watch need more !!! .
don't press read more
don't press read more 3 घंटे पहले
GET IN THERE!!!!!!
Robert Mihai
Robert Mihai 3 घंटे पहले
Watch my stuff please
Eye of Cthulhu
Eye of Cthulhu 3 घंटे पहले
The way he screams at the fish RAW!!!!! I died of laughter
Eric A
Eric A 3 घंटे पहले
Better than bird box
O L
O L 3 घंटे पहले
0:36 I’m dying 😂😂
MacyPooh196
MacyPooh196 4 घंटे पहले
I’m gonna piss my pants, I’m laughing so hard 😂
SaBr Dragon
SaBr Dragon 4 घंटे पहले
This is too funny 😂Make more of these 😂
limeffdd
limeffdd 4 घंटे पहले
10/10 my friend :^)
bust2007
bust2007 4 घंटे पहले
I have to watch this once a day to forget about trumps ignorance for at least 1minute .
Grimlock Dinobot
Grimlock Dinobot 4 घंटे पहले
Over a week and over 3 m views
JAUNT 18
JAUNT 18 5 घंटे पहले
please PLEASE DO MORE OF THESE
Frost CF
Frost CF 5 घंटे पहले
0:28 to 0:34 my favourite part
SlovesL
SlovesL 5 घंटे पहले
I’ve watched this so many times I thought it came out a month ago. It only came out a week ago.
Gustav30103_gt
Gustav30103_gt 5 घंटे पहले
Haha
Masta Dick
Masta Dick 6 घंटे पहले
My recommendation list is lit af
queen goddess
queen goddess 6 घंटे पहले
u lazy cow out pops a giraffe lol come here donkeys giraffe appears again gordon turns into monster at the end 😂hahaha
boye
boye 6 घंटे पहले
0:58 WTF? Pause for a while, to see it all lol.
Brian Williams
Brian Williams 6 घंटे पहले
Listen if you don't make more of these I'll be forced to leave my house and go to work... Is that what you want?? Huh... People.. Working and being productive i think not sir
Knuckles Uganda
Knuckles Uganda 6 घंटे पहले
The Gordon Ramsay ones, are the best ones you've made.
Beenie
Beenie 7 घंटे पहले
WE LOVE IT
MelLovesToDraw
MelLovesToDraw 7 घंटे पहले
😂😂😂😂😂
ImmortalCockatoo
ImmortalCockatoo 7 घंटे पहले
This Is only 0.5% of Gordon Ramsay’s power
Lety P
Lety P 7 घंटे पहले
I’m laughing so hard right now. 😂
the2loop
the2loop 7 घंटे पहले
lmaooooo im dead
lilmekenny
lilmekenny 7 घंटे पहले
This would be some quality Adult swim shit 😂
Goth Babe
Goth Babe 7 घंटे पहले
😂😂😂😂😂😂😂😂
Dominic Inzirillo
Dominic Inzirillo 7 घंटे पहले
LMFAO
Joshua Bennett-Moore
Joshua Bennett-Moore 8 घंटे पहले
0:42 When I see that activision added supply drops to Black Ops 4
Joshua Bennett-Moore
Joshua Bennett-Moore 8 घंटे पहले
YOU NEED TO MAKE MORE OF THESE 😂😂😂
TheDarkRider YT
TheDarkRider YT 8 घंटे पहले
this is the funniest thing I’ve seen on yt in ages, good work😀👍
deep
deep 8 घंटे पहले
ok but this is epic, best thing ive seen today
Kambria Walker
Kambria Walker 8 घंटे पहले
This is too funny died laugh
EcHo quickscopez
EcHo quickscopez 8 घंटे पहले
Please more 😭😭😭😭😭
Patrick Starfish
Patrick Starfish 8 घंटे पहले
What is this animation called?
Alif Oke
Alif Oke 8 घंटे पहले
Do the idiot sandwich or Raj please
Andrew Shmandrew
Andrew Shmandrew 8 घंटे पहले
I've been watching this more than 10 times every day...
Ironstorm Maniac
Ironstorm Maniac 8 घंटे पहले
"SHIT FUCKING SHIT," just throws the guy across the fucking world😂😂
LegacyHam
LegacyHam 9 घंटे पहले
I love this videos!
Azmeer Zaini
Azmeer Zaini 9 घंटे पहले
This has become an addiction to me, I cant go a day without watching this
Miles Is spilling the tea
Miles Is spilling the tea 9 घंटे पहले
Never fails to make me laugh, dude. More videos like this :)
Reaper2x4 Gamerz
Reaper2x4 Gamerz 9 घंटे पहले
i need more of this, it's so over the top funny
Little Mixer
Little Mixer 9 घंटे पहले
HAHAHAHAHGA
Franko Spad
Franko Spad 9 घंटे पहले
Please make more of this I’ve never laughed more in my life
James Love
James Love 10 घंटे पहले
Lmao Please make more.
Team Grizzly Productions
Team Grizzly Productions 10 घंटे पहले
I Immediately need more of these
Acmecondor's Realm
Acmecondor's Realm 11 घंटे पहले
If Gordon Ramsay saw this he would Probly die laughing
hue simon
hue simon 11 घंटे पहले
may I add the subtitles?
Dolly Games
Dolly Games 11 घंटे पहले
I want this played at my wedding! 👰
REQUIS THE DEMIGOD
REQUIS THE DEMIGOD 11 घंटे पहले
Love how he turns into fucking cronos at the end, this is great
Armenv88
Armenv88 11 घंटे पहले
LMDO 😂
lucasaurus 2006
lucasaurus 2006 11 घंटे पहले
0.41 YEET
Bob Larson
Bob Larson 11 घंटे पहले
Just Sayin Everyone, Jalil gave credit to zeeko when he posted his song on facebook he has proof of screenshots
reiwell del
reiwell del 11 घंटे पहले
This is so good lol.
Kymeria Monster
Kymeria Monster 12 घंटे पहले
OMG HAHA Who else loves Gordon
Alex Orellana
Alex Orellana 12 घंटे पहले
L m a o
Phillip Gomez
Phillip Gomez 12 घंटे पहले
0:57 this is Gordon Ramsay’s true form
Vince V
Vince V 12 घंटे पहले
I like those outros
RefurbHerb
RefurbHerb 12 घंटे पहले
"I know this one is a lot less quotable . . ." NO ZEEEKO!!! DON'T SAY THAT!!! PLEASE!!!!!!!
Jess
Jess 13 घंटे पहले
0:46 *why are you running?*
RefurbHerb
RefurbHerb 13 घंटे पहले
This would make a great live wallpaper on my phone
toastthebread
toastthebread 13 घंटे पहले
Poor animation but in a good way I laughed so hard
Taylor Brown
Taylor Brown 13 घंटे पहले
What’s the song being played for the outro I swear I’ve heard it before
ashley
ashley 13 घंटे पहले
This Shit is funny as hell especially when your high 👍👍👍👍
b b
b b 13 घंटे पहले
I'm watching this multiple times a day. so good
Bees Indatrap
Bees Indatrap 13 घंटे पहले
LMAO HURRY UP FUCK OFF
Kotetso
Kotetso 13 घंटे पहले
This is a work of art I love it
JYJWLZ Joshua Howard
JYJWLZ Joshua Howard 14 घंटे पहले
i want more Gordon Ramsey!!!!
Iraj Nayebkhil
Iraj Nayebkhil 14 घंटे पहले
Hhhhhhh my medicine for motivation
Dogeboi9378
Dogeboi9378 14 घंटे पहले
yes chef
william stelmar
william stelmar 14 घंटे पहले
I have no fucking Idea what I just watched but I love it
Omar Cordero
Omar Cordero 14 घंटे पहले
About the funniest thing I have seen in a while 😂😂
Shawn Dequilla
Shawn Dequilla 14 घंटे पहले
Hahaha this is the best
DOFUSS FREAK
DOFUSS FREAK 14 घंटे पहले
*RAW*
Septic Star
Septic Star 14 घंटे पहले
Imagine him being a culinary teacher in high school
अगला
Family Guy   Peter Becomes a Smoker
04:18
दृश्य 3 500 000
Top 10 People Getting TRIGGERED! 💢
16:09
दृश्य 26 000 000
Hitler - OverSimplified (Part 1)
06:30
दृश्य 11 000 000
videos that butter my muffin
12:49
दृश्य 4 100 000
KitchenNightmares.US.S06E16
43:02
दृश्य 7 000 000
Top 10 Gordon Ramsay Outbursts
12:01
दृश्य 16 000 000
"1v1 Me BRO" (Playgrounds Trolling)
10:45
दृश्य 6 553 399
New Blood | #GhostFortnite
3:08
दृश्य 228 067
SMG4: Mario Gets Stuck On An Island
10:18
दृश्य 1 090 959
Trying Out The New Update
18:27
दृश्य 2 555 976
Weird People in Apex Legends
10:41
दृश्य 1 133 782
THE UGLY TO BEAUTY CHALLENGE ...in BitLife
24:35
Resident Evil 2
5:03
दृश्य 2 266 748