अंधेरा

Gordon Ramsay's WEIRDEST Hotel Rooms on Hotel Hell

Gordon Ramsay
सदस्यता लें
दृश्य 2 993 391
96% 28 286 883

Some of the worst rooms on Hotel Hell.
Gordon Ramsay’s Ultimate Cookery Course - amzn.to/2BzAud5
Subscribe for weekly cooking videos.
If you liked this clip check out the rest of Gordon's channels:
in-vid.net/u-gordonramsay
in-vid.net/u-kitchennightmares
in-vid.net/u-thefword

मनोरंजन

 

6/01/2019

GordonGordon RamsayRamsayRamseyChef RamsayRecipeRecipesFoodCookingCookerygordon ramsay hotel hell full episodesgordon ramsay hotel hell best momentsgordon ramsay hotel hell season 3gordon ramsay hotel hell season 2hotel hell full episodehotel hell season 3hotel hell season 1hotel hell season 2

शेयर करें:

शेयर करें:

वीडियो डाउनलोड करें:

लिंक लोड हो रहा है.....

में जोड़े:

मेरी संगीतसूची
बाद में देखना
टिप्पणियाँ 2 647
RBabik Ii
RBabik Ii घंटे पहले
You forgot the fockin lamb sauce!
baalzebub5000
baalzebub5000 दिन पहले
Where Chef Mike at?
Anderson McDuffie
Anderson McDuffie दिन पहले
Ghost:Pulls blankets from Gordon Gordon:What is that I see on you? IS THAT MOLD??????????
Indigothe Knight
Indigothe Knight दिन पहले
"Its *rotteeeeeen*"
Zelder
Zelder दिन पहले
4:06 4:06
Shy McLean
Shy McLean दिन पहले
I want the bath thing tho lol
Shy McLean
Shy McLean दिन पहले
Why did she want it if she can’t maintain it
VoidKeeper
VoidKeeper दिन पहले
3:30 IT'S THE GHOST!
Destination Paris
Destination Paris दिन पहले
$350 a night for a decorative outhouse.
MS. Fontenot
MS. Fontenot 5 दिन पहले
It’s bland and dreadful 😂
Vash is back
Vash is back 5 दिन पहले
The smell... trully breath taking...
illestpirahna B
illestpirahna B 7 दिन पहले
700 a night! Wtf i must be a poor person...is that normal ???
Eric Rivera
Eric Rivera 9 घंटे पहले
illestpirahna B in New York 5000 dollors a month for a studuo apt is standard...
illestpirahna B
illestpirahna B 9 घंटे पहले
@Eric Rivera wtf!
Eric Rivera
Eric Rivera 11 घंटे पहले
In New York yes..
path/raze
path/raze दिन पहले
hell no! Normal is at least 10$ a night
254 Walt
254 Walt 7 दिन पहले
Gordon’s parents must’ve hated him when he was a kid
Am Ir
Am Ir 8 दिन पहले
She convinced her *daddy*
Am Ir
Am Ir 7 दिन पहले
On a second look true 😂
Eric Rivera
Eric Rivera 7 दिन पहले
Am Ir and her plastic surgeon,
Lu
Lu 8 दिन पहले
“$350 a night, for a room that smells like shit..”😂😂😂
Let me catch MY son
Let me catch MY son 8 दिन पहले
Bloody hell those hotels are expensive
canadianrocketfan vees
canadianrocketfan vees 9 दिन पहले
What's this? it's mouthwash! Blech it tastes like gas
Nicole Lautan
Nicole Lautan 10 दिन पहले
I don’t know why but I it would be fun to have Gordon Ramsay as a judge in AGT or BGT ooFff
Kelly Ann
Kelly Ann 11 दिन पहले
When the fucking bed collapsed Hahahahahhaaahhagahahah
Ariadne Wolf
Ariadne Wolf 12 दिन पहले
There are so many reasons why buying a hotel for your clearly immature daughters is a terrible idea.
Colleen Dermott
Colleen Dermott 12 दिन पहले
You f*cking donut, you put the cooked room next to the raw room!
Wildfire
Wildfire 13 दिन पहले
$800 for one night?? I wouldn't pay a dime to sleep in that shitehole for a year.
Roxy roller
Roxy roller 14 दिन पहले
759 a night when you can go to Mexico for 1200 for a week.. hmm I'll choose Mexico
Ivan minev
Ivan minev 14 दिन पहले
0:46 this ain't looking like pleasure at all
Gloria Rose
Gloria Rose 8 दिन पहले
As someone who lives in Idaho, all the hotels that aren't in the top 5 biggest cities look like that XD used to pain
Elida Coranado
Elida Coranado 15 दिन पहले
Dear Gordon Ramsey, I'm Esmarilda Coronado, and I'm 15 years old. I was thinking if you can make Master Chef Teen. It's like Master Chef, but for teens. Please.
Elida Coranado
Elida Coranado 14 दिन पहले
~Note to little sister using my account *iTs RaMsAy* *AND GET OFF MY ACCOUNT!!!!*
Alex Xoxo
Alex Xoxo 15 दिन पहले
$350 a night and it stinks of shit....... I’ll take it! 😂
EVS Santiago
EVS Santiago 15 दिन पहले
Wtf lol
J. Tiberius Kirk
J. Tiberius Kirk 15 दिन पहले
Only one person can stay in the room that smells like sh*t: NINOOOOOOOO
Ra Him
Ra Him 15 दिन पहले
Gordon should hunt some ghost hotel to.
Lee Phillimore
Lee Phillimore 16 दिन पहले
I've gotta get out of here it stinks of shit 😂 😂
Lee Phillimore
Lee Phillimore 16 दिन पहले
3:31 😂 😂
KC S
KC S 16 दिन पहले
Employee: "It's different than anything else." Gordon: "It's different than a NICE hotel room." Employee: *blinking white dude meme*
Bunnygirl
Bunnygirl 16 दिन पहले
what a tiny suitcase!
Ophelia Leonidas
Ophelia Leonidas 16 दिन पहले
"I gotta get out of here, it stinks of shit" 🤣🤣🤣🤣🤣
Jerry Ao
Jerry Ao 19 दिन पहले
Vanda looks like a snack 🔥
CatandBonez
CatandBonez 19 दिन पहले
why are these stupid people genuinely surprized that Gordon doesn't like anything? He was there becouse your fucking hotel sucks.
Daniel Chung
Daniel Chung 20 दिन पहले
gordon'll scare the hell outta any ghost
Oh yeah Yeah
Oh yeah Yeah 21 दिन पहले
*_ɾօօʍ 16_*
Schwarzer regen
Schwarzer regen 21 दिन पहले
Daddy
eddy arseneault
eddy arseneault 25 दिन पहले
"350 $$ for a room that smells like fucking shit., what the fuck is wrong with you!. " Are you that diluted?".
Potato Boi
Potato Boi 27 दिन पहले
Gordon: *walks in haunted room* Ghost: OH SHIT RUUUNNN
GlitchedLemon
GlitchedLemon 29 दिन पहले
How about we add some *lamb sauce*
Highskii Lol
Highskii Lol महीने पहले
These rooms need more *LAMB SAUCE*
Abbas Fawaz
Abbas Fawaz महीने पहले
5:56 Gordon doesn't like anything about the hotel *DYAM IT*
Paula O
Paula O महीने पहले
Laying on someone else's body fluids 😷........
Sir Longbottom
Sir Longbottom महीने पहले
I'm convinced Gordon is part bloodhound with his amazingly sensitive senses of smell and taste
Queenie !
Queenie ! महीने पहले
This hotel room is raw
Imani Mitchell
Imani Mitchell महीने पहले
Gordan Ramsay: This room is dark, and gringy, and grey. *room is literally bright and full of colors*
fatyowls
fatyowls महीने पहले
Stinks of shit in here!
Billie is a King Stone
Billie is a King Stone महीने पहले
I'd like to meet the ghost Said no one ever But I just said it😂😂 I'm sorry I'm bored and lonely 😭😂
god_doesn't _listen
god_doesn't _listen महीने पहले
Too real lol
Egg Morp
Egg Morp महीने पहले
Bullshit, the ghost doesn't stand a chance against Gordon
Emma
Emma महीने पहले
Who calls their father daddy in their 30's?
oxysz
oxysz महीने पहले
Lmao zack in the beginning was about to have a panic attack trying to handle how fucked the hotel was.
zimThuet
zimThuet महीने पहले
can we just appreciate one of the greatest segments in any conversation ever? "and you haven't been drinking sherry?" - "no." - "wow."
Meera Rajendran
Meera Rajendran महीने पहले
Gordon Ramsey= health inspector+ cook+ interior designer
Mario Reality Shows 2
Mario Reality Shows 2 महीने पहले
Why is this show called Hotel Hell? It should be called Hothell
that kid you always see but don't know their name
why did gordon's voice sound so high in the sports car room
Gadiel Gonzalez
Gadiel Gonzalez महीने पहले
Oh trust me honey if there's not a ghost in room 16 there will be one soon if Gordon has to deal with more of your shitty hotel.
Katelynn Untharindr
Katelynn Untharindr महीने पहले
3:13 the content that you’re looking for.
Aaron Rooney
Aaron Rooney महीने पहले
*the rooms are fucking microwaved*
BJ Vynz
BJ Vynz महीने पहले
LMAO Plastic plants from the dollar store that they probably bought for $30 each.
Greek Duolingo Bird
Greek Duolingo Bird महीने पहले
Sad Stories Car Accident 73 Commentsby scary for kids3 min readJanuary 25, 2013 The Car Accident is a creepy, sad story about a young girl who sneaks out of her house and goes to a party against her parents’ wishes. Car Accident There was a young girl who had an argument with her parents. She wanted to go to a party with her friends, but her parents, who were very protective of her, would not allow her to go. The girl stormed off to her bedroom and slammed the door behind her. Later that evening, she decided to sneak out of the house and go to the party without her parents’ knowledge. The girl got dressed and then slipped out her bedroom window and walked quickly to her friend’s house. At the party, the girl met a guy who was a few years older than her. They talked for a while and she found him very attractive. He made her laugh. The guy was drinking heavily and, before long, he asked her if she would like to go to another party nearby. She happily accepted. As they left the party and walked out to the car, the guy stumbled. The girl noticed that he was very drunk and began to have second thoughts about getting into the car with him. However, when she tried to say something about it, he just laughed and told her not to be so stupid. Speeding down the highway, the boy put his arm around her shoulders. He didn’t seem to be paying much attention to the road and his driving was reckless. SHe asked him to slow down, but he ignored her. Suddenly, she was blinded by the flash of headlights. The guy had accidentally swerved into oncoming traffic. She barely had a chance to scream before they crashed headlong into another car. When the girl awoke, she found herself lying in a hospital bed. She was in tremendous pain and couldn’t move her arms or legs. The nurse told her that she had been involved in a head-on collision. The girl asked if the guy who was driving the car had been seriously injured. The nurse told her that he had been killed on impact. When the girl asked about the occupants of the other car, the nurse said that they had also died in the accident. The young girl began crying. Her body was wracked by pain and her soul was torn by guilt. She knew that death was near. Grasping the nurse by the hand, she begged the woman to give a message to her parents. “Just tell them that I’m sorry,” whispered the girl. “I’m sorry for having disobeyed them and tell them I love them very much. Can you make sure you give them that message?” The nurse didn’t reply. She just bowed her head and held the girl’s hand. Within minutes, the girl was dead. A doctor who had been nearby came over and asked the nurse why she hadn’t responded to the girl’s final wish. “I didn’t know what to say,” sighed the nurse. “I didn’t want to tell her that the two people who died in the other car were her parents.”
Hom Tolland
Hom Tolland 2 महीने पहले
759 dollars?!
Yumyummy
Yumyummy 2 महीने पहले
this man is wow 😂
Gama Bomb
Gama Bomb 2 महीने पहले
Ughmerica
Ghost Howls
Ghost Howls 2 महीने पहले
Is that blood Uhhh no.....
Chaika Gaz
Chaika Gaz 2 महीने पहले
Old blood next to the bed sheets is a clear indicator of bed bugs
HyohClan
HyohClan 2 महीने पहले
he says candy even though he's British
Krautrockfan 67
Krautrockfan 67 2 महीने पहले
3:58 maybe Karen from the Town's Inn had another accident.
daz man
daz man 2 महीने पहले
My dog bed is way nicer than that bed 🐕🤣....
kaylee anne
kaylee anne 2 महीने पहले
*this hotel is expired and outdated*
AColonDashSix
AColonDashSix 2 महीने पहले
Ramsay alarm clock WAKE UP!
Toni Leaf
Toni Leaf 2 महीने पहले
That last room looked nice enough, but it was definitely a case of form over function.
Th3jok10
Th3jok10 2 महीने पहले
Gordon goes through all this pain for the better of the world!
What The
What The 2 महीने पहले
The rats were pulling her blankets off all night because she was in their room, fair enough.
What The
What The 2 महीने पहले
Those first pillows are so nasty, who would use them?
Burpo Stockings
Burpo Stockings 2 महीने पहले
"People complain that this room is haunted" "Its filthy. And it smells." Hahaha only ramsey
Jack Hughes
Jack Hughes 2 महीने पहले
350 dollars a night for a room that stinks of shit.
Fettsack mit Machete 0,7K
Fettsack mit Machete 0,7K 2 महीने पहले
lmfao
Shirley Vinodhini
Shirley Vinodhini 2 महीने पहले
Did Gordon just say “oof” lol people who love roblox will understand this XD
WomanXXXX
WomanXXXX 2 महीने पहले
SOMEBODY KNOW THIS EP.ts NAME PLSSSS!!!???
Mira Reynolds
Mira Reynolds 3 महीने पहले
6:12 BEEEEEEEEEEEEF WELLIGNTON
Rain Raining
Rain Raining 3 महीने पहले
Ramsay's F Bombs can scare the ghosts away !! 🤣
Gary Britt
Gary Britt 3 महीने पहले
350 dollars for a room that smells like shit lol
Jake John
Jake John 3 महीने पहले
5:34 omfg 😂😂😂
Gareth Coetzee
Gareth Coetzee 3 महीने पहले
Spoiled girls are the worst
dark prime
dark prime 3 महीने पहले
Hotel?? More like shitel
MarbleSwan666
MarbleSwan666 3 महीने पहले
I missaw the thumbnail, and thought the windows had two panes, and in between they were having lobster fights. Why am i like this?
Mark Anthony
Mark Anthony 3 महीने पहले
If I had a cup of water for every time someone makes a dry water joke I'd be drowning in the Indian Ocean
Mark Anthony
Mark Anthony 3 महीने पहले
Anyone wanna join me and the boys from Ram Ranch in the lover's room?
Alex Hess Mason
Alex Hess Mason 3 महीने पहले
“ 350$ a night for a room that smells like shit!? Bloody ‘ell “ hahaha
Sahil Panse
Sahil Panse 3 महीने पहले
haha. you can get a room for $30 and live like a king in India.
Brett Upton
Brett Upton 3 महीने पहले
2:21 You might be a spoiled rotten little bitch when you are a grown woman and still call your father "Daddy." Seriously, how old are you now?! Come on!
ResidentEvil302cuba rican215
ResidentEvil302cuba rican215 3 महीने पहले
4 some odd reason i wana fuck rinas brains out n her sister mostly rina idk she seems like some1 i seen in a porno b4
King Slayer
King Slayer 3 महीने पहले
3:15
Joshua G.
Joshua G. 3 महीने पहले
That dude got outta there quick lmao
AJ G
AJ G 3 महीने पहले
5:54 deeeMit.
Guilherme Lopes
Guilherme Lopes 3 महीने पहले
Is this hotel fresh, or microwaved?
Simse The Bepis lover
Simse The Bepis lover 3 महीने पहले
I Saw bed bugs
Treemaster101
Treemaster101 3 महीने पहले
How do even pronounce smrvovski?
अगला
Honest Trailers | MCU
9:10
दृश्य 2 070 801
Kitchen Nightmares US S06E03 PDTV x264 2HD
43:31
Gordon Ramsay Demonstrates Key Cooking Skills
16:08
I Wish That My Sister Was Never Born
7:49