अंधेरा

Making My Brother Think We Got KICKED OUT Of Our House

Dolan Twins
सदस्यता लें
दृश्य 5 481 185
99% 391 449 1 457

I hired an actor to pretend to be our landlord and kick us out of the house... here's how Ethan reacted hahaha
SUBSCRIBE - in-vid.net/u-TheDolan...
Merch - dolantwins.com
Ethan’s Stuff
INSTAGRAM - instagram.com/ethandolan/
TWITTER - twitter.com/EthanDolan
SNAPCHAT - EthanDolan
Grayson’s Things
INSTAGRAM - instagram.com/graysondolan/
TWITTER - twitter.com/GraysonDolan
SNAPCHAT - GraysonDolan
Thumbnail by - Instagram.com/jordindesigns
jdesigns.myportfolio.com

कॉमेडी

 

12/03/2019

DolanTwinsKicked outlandloard

शेयर करें:

शेयर करें:

वीडियो डाउनलोड करें:

लिंक लोड हो रहा है.....

में जोड़े:

मेरी संगीतसूची
बाद में देखना
टिप्पणियाँ 25 100
Emma Aleman
Emma Aleman 12 घंटे पहले
0:40
Iryland Gray
Iryland Gray 22 घंटे पहले
Love this one guys 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣👌🏽👌🏽👌🏽👌🏽👌🏽🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Karissa Richard
Karissa Richard 22 घंटे पहले
That was good
Bailey Jordan
Bailey Jordan दिन पहले
This was so funny and so cool you guys are so good at making videos walt is an amazing actor
Leila Thomas
Leila Thomas दिन पहले
When Walt says "Lose his mind!" He sounds EXACTLY like Ben from Simply nailogical
Karina Sanchez
Karina Sanchez दिन पहले
The date on the cameras says 2017😂
Queen Boogy
Queen Boogy दिन पहले
I was anxious the whole time watching this
BISEXUAL ANGEL
BISEXUAL ANGEL दिन पहले
Damn Grayson lookin cute in those glasses
Chrissie Allen
Chrissie Allen दिन पहले
My face is his face so it will just let me in imagine 😂
Payton Mckay
Payton Mckay दिन पहले
The fake landlord was so PERFECT and so REAL. 100/10 video guys!
Jaylah Dimech
Jaylah Dimech 2 दिन पहले
You forgot about the glasses
It’s Ashlynn
It’s Ashlynn 2 दिन पहले
21:19 E-I literally just woke up like 30 minutes ago and I’m getting kicked out of my house
Cyierra Lloyd-Davila
Cyierra Lloyd-Davila 2 दिन पहले
Just gonna ignore that the pens date is 2017 lool
Mia Gross
Mia Gross 2 दिन पहले
22:05 ethan is the girlfran and the Walter i forgot his name ;-; he is the boi grayson also de Boi Ethan has cheated on grayson and then he stand up angry as fuck
Addyson Lastname
Addyson Lastname 2 दिन पहले
Ethan at 22:31is me at a family reunion when I don’t know the person but they know me.
Maya Botros
Maya Botros 2 दिन पहले
Anyone else notice at 6:14 that the video was filmed in 2017/04/06
SSurfer
SSurfer 2 दिन पहले
Roses are red violets are blue Ethan is going to prank you
Forever_ Limelight_19
Forever_ Limelight_19 2 दिन पहले
So Ethan doesn’t attack
Rachael Mirling
Rachael Mirling 3 दिन पहले
0:41 😊
Katie Lynch
Katie Lynch 3 दिन पहले
NOPE I'VE PERVED THIS VIDEO AND YOU SAID YOU'RE 19. I'M GOING TO JAIL.
Katie Lynch
Katie Lynch 3 दिन पहले
Oh wait that's legal. Thank God for us 21 year olds...
Samantha Macias
Samantha Macias 3 दिन पहले
This was so intense and good!
Saif's Hub
Saif's Hub 3 दिन पहले
u guys really need to watch 22:08 after u set the (speed at 0.25/SLOW-MO/)and see how dramatic Gray was slapped and then keep the same speeed and watch or listen to grays laugh at---->22:11 Died over there
Unrelatable
Unrelatable 3 दिन पहले
Does anyone else notice that this was filmed in 2017 and was posted in 2019?????
Brady Williams
Brady Williams 3 दिन पहले
Honest That Was A Really Good Prank!!!
Jiya Alpesh Sanghavi
Jiya Alpesh Sanghavi 3 दिन पहले
OMG I was so stressed and continuously on the edge of my seat for E😳
Jenna Lynn
Jenna Lynn 3 दिन पहले
The way that Ethan looked in this video because he was so tired it was 😂
Jenna Lynn
Jenna Lynn 3 दिन पहले
Wouldn’t they remember his voice??
Casserole cat G
Casserole cat G 3 दिन पहले
Gray bein awkward at the start of the video
Maryam Gamieldien
Maryam Gamieldien 3 दिन पहले
Does any one else notice that the pen says 2017 and its published 2019 No only me 😭🙃
NotThatImportant
NotThatImportant 4 दिन पहले
What if Ethan had texted the real landlord asking him about the meeting hahaha
ladybug72607
ladybug72607 4 दिन पहले
Why not have the landlord play the part if himself
Shortz BTW
Shortz BTW 4 दिन पहले
you guys should do a daily upload challenge but you vlog with the glasses camera
Didi Soyinka
Didi Soyinka 4 दिन पहले
I swear, this is the best prank i've ever seen in my life. Awesome Grayson...you guys pull really good and funny pranks hahaha....
Sarah Hensley
Sarah Hensley 4 दिन पहले
6:17 imagine walking in on this😂😂
Blake D
Blake D 4 दिन पहले
The hidden cameras say it’s 2017 but they released the video in 2019 😂
sofvar21 Cupcakes
sofvar21 Cupcakes 4 दिन पहले
Hey
Trinity Allen
Trinity Allen 2 दिन पहले
Hi
M Hamilton
M Hamilton 4 दिन पहले
OOOOMMMGGGGGG THAT SLAP WAS SOOOO FUCKIN FUNNY I WATCHED IT 10 TIMES!!!!! Fucking. Genius.
Sephora W
Sephora W 5 दिन पहले
17:10 How many twins are there? Are there multiple twins? Just us WHAT ABOUT NOLAN WHAT THE HECK GUYS
Max Chenchar
Max Chenchar 5 दिन पहले
The landlord was DRAGGING QUEEN MR KATE *i know its a prank but like
babyem
babyem 6 दिन पहले
I love how Grayson immediately pushed Ethan back because he knew how protective he is
SilentwarH
SilentwarH 6 दिन पहले
We needed to see what will happen, why did you call it off and laugh after the fake slap. COME ON, that was the main part of the prank.
Someone Who plays Roblox
Someone Who plays Roblox 6 दिन पहले
The way that Grayson fell was so funny it was like splat
Hati Mahama
Hati Mahama 6 दिन पहले
4:20 I don't even know what happens I like started crying for how cute Grayson looked😭😂
Samantha C
Samantha C 6 दिन पहले
me and my friends always do the fake slap thing too!
Wandy Alex
Wandy Alex 6 दिन पहले
This is the best prank they have done
Łĕxï Šãbèľ
Łĕxï Šãbèľ 6 दिन पहले
Gray-he asked me if i wanna go out to eat and i said no Me-cuz ur a little bi- (Its a joke)
Danica’s Lifestyle
Danica’s Lifestyle 7 दिन पहले
16:33 I had mine the other way but yeah
Woahh. Dian
Woahh. Dian 7 दिन पहले
“You just got bitched by a 19 year old boy guy” You gotta love Grayson 😂😂
Sophs Stens
Sophs Stens 7 दिन पहले
Who watched the vid when mr.kate decorated their house I did mr Kate is a interior designer with her bf joey if u watched this vid 🔽
its_Natalie Hernandez
its_Natalie Hernandez 7 दिन पहले
This is like a house tour
अगला
BUILDING A House And LIVING In It For A Day
28:29
Watchmen | Official Comic-Con Trailer | HBO
3:13
When Hip-Hop and D&D Collide - Key & Peele
3:11
Mundo al Revés: Hombres y Mujeres 3
4:55
दृश्य 3 858 479