अंधेरा

Would You Wear This Thing In Public?

Unbox Therapy
सदस्यता लें
दृश्य 1 555 591
94% 32 074 1 966

Thanks to our sponsor Dollar Shave Club - www.dollarshaveclub.com/unboxtherapy
New members get their 1st month of the ‘Sh*t, Shower, Shave’ Starter Set including the Executive Razor and trial-sized versions of their Shave Butter, Body Cleanser and One Wipe Charlies’ Butt Wipes for ONLY $5 with FREE shipping. After that razors are just a few bucks a month. Exclusively at: www.dollarshaveclub.com/unboxtherapy
Naipo Breo Eye Massager (USA Link) - amzn.to/2xrkOde
Naipo Breo Eye Massager (International) - geni.us/8i6Ds
Meem Memory Cable iPhone + Android (USA LInk)
amzn.to/2xrISNi
Meem Memory Cable iPhone + Android (International)
geni.us/a8JPOh0
_____________________________________
Google Pixel 2 and Pixel 2 XL Hands On!
in-vid.net/video/%E0%A4%B5%E0%A5%80%E0%A4%A1%E0%A4%BF%E0%A4%AF%E0%A5%8B-N1Idlk4VgjA.html
Unboxing The Mind Bending Wallpaper TV...
in-vid.net/video/%E0%A4%B5%E0%A5%80%E0%A4%A1%E0%A4%BF%E0%A4%AF%E0%A5%8B-JJ5WP2BKigc.html
iPhone Is The Most Successful Product Ever
in-vid.net/video/%E0%A4%B5%E0%A5%80%E0%A4%A1%E0%A4%BF%E0%A4%AF%E0%A5%8B-voHKjE0tIDE.html
DON'T Buy The iPhone 8, Buy The iPhone 8.
in-vid.net/video/%E0%A4%B5%E0%A5%80%E0%A4%A1%E0%A4%BF%E0%A4%AF%E0%A5%8B-8ZRCdfaAIy0.html
Using A Flip Phone In 2017...
in-vid.net/video/%E0%A4%B5%E0%A5%80%E0%A4%A1%E0%A4%BF%E0%A4%AF%E0%A5%8B-zYC0gw7g1zA.html
Get The iPhone X Notch On Any Phone...
in-vid.net/video/%E0%A4%B5%E0%A5%80%E0%A4%A1%E0%A4%BF%E0%A4%AF%E0%A5%8B-wWBI1j9l7BY.html
How To KILL The Samsung Bixby Button...
in-vid.net/video/%E0%A4%B5%E0%A5%80%E0%A4%A1%E0%A4%BF%E0%A4%AF%E0%A5%8B-zlesUiYkp_4.html
So You Want An S8 But You've Only Got $150... in-vid.net/video/%E0%A4%B5%E0%A5%80%E0%A4%A1%E0%A4%BF%E0%A4%AF%E0%A5%8B-Cc0WWP45plE.html
iPhone X - Something You Should Know Before Buying
in-vid.net/video/%E0%A4%B5%E0%A5%80%E0%A4%A1%E0%A4%BF%E0%A4%AF%E0%A5%8B-Vwm4ewiv5HM.html
Unboxing The $5000 Massage Chair...
in-vid.net/video/%E0%A4%B5%E0%A5%80%E0%A4%A1%E0%A4%BF%E0%A4%AF%E0%A5%8B-po0wYKqmaSE.html
DON'T Buy This "Mini" Smartphone
in-vid.net/video/%E0%A4%B5%E0%A5%80%E0%A4%A1%E0%A4%BF%E0%A4%AF%E0%A5%8B-ibmKAhhsvz4.html
The Most Ridiculous Purchase...
in-vid.net/video/%E0%A4%B5%E0%A5%80%E0%A4%A1%E0%A4%BF%E0%A4%AF%E0%A5%8B-AU-jn17V7zk.html
iPhone X Face ID Unlock Fail
in-vid.net/video/%E0%A4%B5%E0%A5%80%E0%A4%A1%E0%A4%BF%E0%A4%AF%E0%A5%8B-unIkqhB2nA0.html

FOLLOW ME IN THESE PLACES FOR UPDATES
Twitter - twitter.com/unboxtherapy
Facebook - facebook.com/lewis.hilsenteger
Instagram - instagram.com/unboxtherapy
Google Plus - bit.ly/1auEeak

विज्ञान और तकनीक

 

10/10/2017

unbox therapyunboxtherapyunboxingrevieweye massagernaipounboxtherapy2017iphoneiphone 8applegadgetstechnologyvsandroidtechiphone xsamsungyoutubeiphone 8 plusbestgadgetiphone 7smartphonevideonewgalaxy s8s8coolcool gadgetsphonegalaxy8 pluss8+note 8galaxy note 8cool technologynew gadgetsproductsiphone 6 bendnew iphoneapple iphone xapple iphone 8iphone 8 reviewiphone x reviewiphone x vsamazonsamsung galaxy s8

शेयर करें:

शेयर करें:

वीडियो डाउनलोड करें:

लिंक लोड हो रहा है.....

में जोड़े:

मेरी संगीतसूची
बाद में देखना
टिप्पणियाँ 2 316
Unbox Therapy
Unbox Therapy साल पहले
Do you even?
Galaxy Gamers
Galaxy Gamers 2 महीने पहले
Unbox Therapy Can you make a video on how to get reach out to companies to get products to review
Galaxy Gamers
Galaxy Gamers 2 महीने पहले
Lazox Actually you got second reply
Dewaldt Roodt
Dewaldt Roodt 3 महीने पहले
Cool
Anime heaven
Anime heaven 7 महीने पहले
Nope
MrMafiaHat
MrMafiaHat 3 दिन पहले
looks like cyberpunk kind of shit lol
Nyx
Nyx 15 दिन पहले
Aw, i had the ancestor eye massager: pre-smartphone, rechargeable.
Jason Gooden
Jason Gooden 15 दिन पहले
i like the music at the beginning
Hitler
Hitler 19 दिन पहले
He's like retarded Canadian Casey neistat
Surender Singh
Surender Singh महीने पहले
Yes show
Martin Kirkov
Martin Kirkov महीने पहले
Thumbs up before vid even starts :D I'm addicted :)
joshua morrissey
joshua morrissey महीने पहले
Can you do the vr oculus quest
Mads Dyrmose
Mads Dyrmose महीने पहले
Can I have your job, please!? 🙋‍♂️😁
Dungeons And wagons
Dungeons And wagons 2 महीने पहले
Decibulz plz
sk sameer pasha
sk sameer pasha 2 महीने पहले
Sir pls can you donate me a mobile.....pls I beg you sir pls...
Oscar Ordaz
Oscar Ordaz 3 महीने पहले
You should try the hololens 2 AR
Parrott Gaming
Parrott Gaming 3 महीने पहले
No, I would never wear this junk in public
thebogo mtombeni
thebogo mtombeni 3 महीने पहले
Nice vlog man but you better have gadget give aways like Royalty family
Asad Khan
Asad Khan 3 महीने पहले
whats the name of the massage chair you use?
Kaj Allison
Kaj Allison 4 महीने पहले
you you mind sending like all that extra stuff to me??
Brand Kendy
Brand Kendy 4 महीने पहले
Your co workers look like creeps
Alin Grigore
Alin Grigore 4 महीने पहले
only with a bandana covering my lower face
VerumAdPotentia
VerumAdPotentia 4 महीने पहले
No. I would not wear that thing in public.
Alvin Nwaokike
Alvin Nwaokike 4 महीने पहले
Eyes 👀 massager? Danggggg bruh!!! I think imma need that, cause I spent a lot of time watching your videos. 🤣🤣
Mark Zanetti
Mark Zanetti 4 महीने पहले
Were you just clapping for Willie Do like he's your dog that should come running
Voltaire
Voltaire 4 महीने पहले
wait jack is a camera . i know this in 3 years
Biban Banbi
Biban Banbi 5 महीने पहले
Unboxing lazada mystery box 😅😅😅
Mike Jameson
Mike Jameson 5 महीने पहले
Wait, calling you fat, or lazy?
Sachin Singh
Sachin Singh 5 महीने पहले
Luke just give it to me
Mr. Kamran
Mr. Kamran 5 महीने पहले
0:17 when you have 13M subs
JB GTO
JB GTO 5 महीने पहले
Is this guy just some HUGE DUCHEBAG rich asshole or what?
John Francis
John Francis 5 महीने पहले
Does anyone else wanna be lew?
Bilal Imran
Bilal Imran 5 महीने पहले
Behind him in black shirt is jack or white is jack
Hazel Sumaria
Hazel Sumaria 6 महीने पहले
how about a donation 😍😍😍
Kaye Lisandra
Kaye Lisandra 6 महीने पहले
I thought its a VR😂
DJmiserableCunt
DJmiserableCunt 6 महीने पहले
This guy can be quite annoying
Sabreen Eyre
Sabreen Eyre 7 महीने पहले
Hi can i get a phone from u guys
Virus Of Cyrus
Virus Of Cyrus 7 महीने पहले
Ummm its 2018, I dont get dull razor blades Ive been using an electric razor for well over 10 years now! WTF? This guy doesnt know shit about tech!
Virus Of Cyrus
Virus Of Cyrus 7 महीने पहले
2TB?? ROFL! HE THINKS 2TB IS AMAZING? MAYBE 10 YEARS AGO! Like most people I have 2x 6tb externals right now that a PC couldnt load any faster! lol.
Mr Turd
Mr Turd 7 महीने पहले
Can you see through the eye massage
lena pettay
lena pettay 7 महीने पहले
not fat , your fine as hell
Deltree Zero
Deltree Zero 7 महीने पहले
Yo I get mad migraine headaches. I'm fully gonna check out that mask dude. Thanks!
Ali Hasan TV
Ali Hasan TV 7 महीने पहले
LOL
william smith
william smith 7 महीने पहले
Might look into that
Gopi Krishna
Gopi Krishna 7 महीने पहले
Damn he’s got an entire warehouse filled with tech.......daaaamnnn
stoneonyx 429
stoneonyx 429 8 महीने पहले
Lew like this comment
Sherry Chamblee
Sherry Chamblee 8 महीने पहले
2 FREAKIN TERABYTES IN THAT LITTLE THING WADU HEKK?!
Rene Broso Jr.
Rene Broso Jr. 8 महीने पहले
can i hava one of your phones?
Saminations
Saminations 8 महीने पहले
eye... massager..?
Alice Nguyen
Alice Nguyen 8 महीने पहले
Willy and Mo look like the unwilling parents of Lew
jake nicol
jake nicol 8 महीने पहले
Intro music. Is there a reason you don't post links or info on music .
nbdb
nbdb 8 महीने पहले
how about you change your adress for mine for 24 hours :)
Darren Griffiths
Darren Griffiths 8 महीने पहले
i like these types of videos
GLOBAL ENTERTAINMENT TV [GETV]
GLOBAL ENTERTAINMENT TV [GETV] 9 महीने पहले
See if you can get hands on the most futuristic phone being made soon it's called the "ALL SEE THROUGH GLASS" smartphone. I forget by who but it is coming Trust Me.
sudaises busran
sudaises busran 9 महीने पहले
*It always occur to me that willy doo feels uncomfortable whenever he is near lew*
GGjefgames
GGjefgames 9 महीने पहले
Can you ship me that chair pls hit me up
Edward Long
Edward Long 9 महीने पहले
Get a swag auction going so we can play with those toys and unbox therapy boxes!
Emolic suhail
Emolic suhail 9 महीने पहले
bro plxxxxxxxxxxxx make a video on vape. ur the best i luv u all
Bpic Fr.
Bpic Fr. 9 महीने पहले
I got an electric bike if you dont have kids and live in a city get one now it's the thing... Fat bike are good for dirty roads.
Peter Morello
Peter Morello 10 महीने पहले
Man you make me laugh. I listen to your vids while I work and you are a funny bugger!!!!! Greetings from Australia.
Fuzzball Gaming
Fuzzball Gaming 10 महीने पहले
I wonder what the office actually looks like
meagainstthewrld
meagainstthewrld 10 महीने पहले
@Unbox Therapy who remixed the TIME'S UP beat at the beginning?
Gene Best
Gene Best 11 महीने पहले
Bad info
Brad M.
Brad M. 11 महीने पहले
I need a permanent job there lol but seriously tho
linkynpark X
linkynpark X 11 महीने पहले
Lol, Willy always looks so done of Lew's bull* XD
Manikanchan Ghara
Manikanchan Ghara 11 महीने पहले
This will give peace to my eyes
s Script
s Script 11 महीने पहले
iwantfreestufftoo
Jason Gooden
Jason Gooden 11 महीने पहले
LED dog leash what is next. I'll tell you whats next...RGB.
Isiaih Ignacio
Isiaih Ignacio साल पहले
Okay not trying to be rude here but what did Uncle Lew mean when he said when things come with yellow tape it means it comes from Asia
Michael Johnson
Michael Johnson साल पहले
I don't like him.
David Berry
David Berry साल पहले
That would be so cool to have your job it's got to be exciting to get all those boxes and unbox them to test the products. Especially new cell phones and phone products oh so awesome 😀😀🤩.
Carson Faulk
Carson Faulk साल पहले
Lol. Willy doo always looks like he's so done with lews shit
Kenneth Lisle
Kenneth Lisle साल पहले
Special Friday unbox therapyyyyyyyyyyyyy..... And then he whips out the tiniest knife that makes the faintest sound lol. Funniest thing I've witnessed in a long time.
Aaron Lowe
Aaron Lowe साल पहले
I think the mints were a gift, not to be reviewed :p
P B
P B साल पहले
real man don,t shave so shut up
Syamkumar CK
Syamkumar CK साल पहले
i am big fan of 👆 😍😍😍👌 love u brooo ✊🎈
The Truth
The Truth साल पहले
You got an extra arcade systems around your not using you can give to a youth centre here in Greenville bc
JEN0S
JEN0S साल पहले
This guy is really weird, but I love him
GAMED :O
GAMED :O साल पहले
A 25 gb ang 6gb ram phone
GAMED :O
GAMED :O साल पहले
Pls give me a phone man
Aeri qin
Aeri qin साल पहले
trust me the blured thing is display headphones
Thomas Crown
Thomas Crown साल पहले
Had no idea your operation was so big...daaammnn
Ian Newbold
Ian Newbold साल पहले
are they just not allowed to talk?
Joe K
Joe K साल पहले
i feel like he sells this shit on ebay that's wht his employees do lowkey
Chilled_Shadows
Chilled_Shadows साल पहले
I SWEAR TO GOD IF I GET ANOTHER FUCKING WICKED AD
Eero Hillo
Eero Hillo साल पहले
do es jack use the but wipes
Fletch Eazy
Fletch Eazy साल पहले
Can i get an unboxed Spotify Playlist. I mean for real the soundtrack is bangin!
senr funk
senr funk साल पहले
Man I swear hella youtubers be annoying as fuck. Hella cheesy and cringy. But lew knows how to make a nigga laugh. Good channel
Cade
Cade साल पहले
Best job ever
Jasbro
Jasbro साल पहले
I'd love more videos like this
Mostwanted
Mostwanted साल पहले
You didn't assemble the wallet..
V Type Nation
V Type Nation साल पहले
I Think Unbox Therapy the richest youtuber ever.
PrmFirestorm 086
PrmFirestorm 086 साल पहले
The game of choice on this setup would be Escape from Tarkov, hands down..
PhazonicRidley
PhazonicRidley साल पहले
So what do u even do with all this stuff?
QUEENS!
QUEENS! साल पहले
*well technically.... nah.*
Andrew Bucchino
Andrew Bucchino साल पहले
was kind of llistenting to thst song oc times up before
Lucas Hartmann
Lucas Hartmann साल पहले
so whats that thing he showed but couldnt show because he was going to do a video? cant seem to find it in the description
Dinnings Family
Dinnings Family साल पहले
Backround music at a volume that you can still hear what he s saying. TAKE NOTES, IN-vidRS!
angel chacon
angel chacon साल पहले
Omg For u it's christmas everyday...
Jesse Collins
Jesse Collins साल पहले
i really like this chanel because theres NO clickbait
Bee Real
Bee Real साल पहले
Canadians are weird
Lilceeza I
Lilceeza I साल पहले
That warehous must have tons of cameras and security
AustinTupperware
AustinTupperware साल पहले
~oh, hi there~
Martin Humphreys
Martin Humphreys साल पहले
Deal is only for the US. What about CAN? @unboxingtherapy
अगला
Unboxing The $3000 Rolling Headphones
09:11
दृश्य 1 300 000
You've Never Seen A Drone Like This...
05:09
Real Arc Reactor (ionized plasma generator)
14:33
Lola Walked in on Kelly and Mark...Again!
4:11
How To Turn Anything Into A Speaker!
04:18
दृश्य 4 100 000
This Is Probably A Bad Idea...
04:38
दृश्य 3 100 000
They Say It's The Fastest In The World...
06:56
ZOMBIE EDITION SURVIVAL BOX
06:41
दृश्य 3 700 000
The Secret Spy Glasses
03:34
दृश्य 4 300 000
A Different Kind Of Smartphone...
06:54
दृश्य 3 000 000
How To Turn Air Into Drinking Water
05:42
दृश्य 4 600 000
These Fidget Things Have Gone Too Far...
05:24
You've Never Seen A Keyboard Like This...
05:43
Why do People Like Apple?
11:00
दृश्य 59 941
Wearbuds Are Like AirPods In Your Watch
6:10